Skip to main content
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat kpn het 1 zegt en het ander doet. Al 2 mnd.(ruim) ben ik achter de gemaakte fouten (ga ze niet eens meer allemaal benoemen) aan het aangaan. Maar de allergrootste fout die KPN heeft gemaakt, is mij gewoon een mobiel nr. toekennen, deze activeren én 25 euro aansluitkosten hiervoor in rekening brengen. Ik ben zó klaar met KPN en zal blij zijn dat over enkele maanden híer glasvezel is

En dan het slechte netwerk! Zelfs met gebruik van Wi-Fi
Effe serieus...Jij krijgt een mobiel nummer terwijl je nergens om gevraagd heb????
Ja Joep1965. Ik kocht een 2de nr bij. De sim kaart niet ontvangen dus bij KPN winkel kreeg ik een nieuw nummer. Achteraf had ik beter meteen naar de winkel kunnen gaan!! Het niet ontvangen nummer werd toen vernietigd. Zei men....... helaas nog 4x hiervoor contact moeten hebben omdat ik steeds maar bericht kreeg dat ik het nr moest activeren. En KPN maar roepen dat het gegarandeerd geregeld was. Ga ik MB's delen via mijn kpn, zie ik tot mijn STOMME VERBAZING DAT KPN HET VERNIETIGDE NR DOODLEUK HEBBEN GEACTIVEERD ÉN ONTVANG IK OOK NOG EENS EEN FACTUUR MÉT AANSLUITKOSTEN. NIET TE GELOVEN HE
Heel bijzonder inderdaad. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. De gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf. Als ik jou was zou ik niet ook nog eens gaan bellen met de klantenservice. Hier wordt je echt altijd goed geholpen.
Nou joep1965, het zijn juist deze poppetjes die de fouten hebben gemaakt
Je bedoelt de medewerkers op het forum hier??
Defectde" technische" medewerkers natuurlijk
Hoi,



Defectde" technische" medewerkers natuurlijk



Maar wat betekent Defectde @Quinto

Ik heb echt geen idee.

Of bedoel je overgelopen ?



Dit zegt Google defected

We hebben geen vertalingen voor defected in Nederlands
De technische. ... natuurlijk

Soms werkt een woordenboek zelfstandig hè



Admin: tekst aangepast, ivm huisregels
Hallo @Quinto, welkom op het KPN forum. Goed dat je gebruik maakt van onze community. Hier proberen we elkaar zo goed mogelijk te helpen met uiteenlopende KPN gerelateerde vragen. Ik merk dat je gefrustreerd bent, en dat kan ik mij goed voorstellen. Super irritant dat de order niet goed is verwerkt. Ik wil het wel voor je nakijken en waar kan oplossen. Daarvoor heb ik je gegevens nodig. Zou je die in je forumprofiel willen plaatsen? Dat is alleen voor mij en andere mod's zichtbaar. Ik hoor het graag 🙂
Dat is niet meer nodig, @Nadia alles is voor de 3dex doorgegeven
Zelf weten, @Quinto. Hopelijk wordt het snel verwerkt. Je hebt hier in elk geval even je frustratie kunnen ventileren, het lucht meestal daarna wel op.



Je mag ons hier ook op de hoogte houden, mochten er nog problemen zijn. We horen het graag!

Reageer