Skip to main content

Geachte KPN,

Belachelijk dat ik met mijn persoonlijke data uitsluitend op deze manier kan communiceren. Ik heb zodoende mijn data toch maar enigzins geanonimiseerd.

Ik vraag mij ten zeerste af of dit juist is ihk van de AVG en de Wet Bescherming Persoonsgegevens (ook al dien ik akkoord te gaan met de Forum voorwaarden) want u biedt geen andere mogelijkheid tot contact! Ik overweeg dit kenbaar te maken en wijs u op de boete die KPN hier mee riskeert. 

Ik had een vraag over mijn rekening en daarbij heb ik gevraagd om een andere aanbieding naar een sim-only maandelijks opzegbaar abonnement.

Vervolgens stuurde uw collega mij een onjuiste bevestiging/contract met een sim-only 2-jarig abonnement waarvan ik direct na ontvangst al in het gesprek heb aangegeven dat wij dat niet hadden afgesproken.

Uw collega Mike (...) heeft vervolgens het contract geannuleerd, doch de bevestiging daarvan bleef uit.

Ter voorkoming van enig misverstand heb ik via Telefoonhuis Beverwijk het juiste contract afgesloten namelijk:

 

(...)

 

10GB data

Onbeperkt bellen en sms-en

Onbepaalde tijd

Maandelijks opzegbaar

30 euro per maand (incl btw)

 

Ik vertrouw er op u hier mee voldoende te hebben geinformeerd

 

Met vriendelijke groet,

Ronald Schol

(...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
 

 

Niemand vraagt om hier uw gegevens te plaatsen.  Die moeten in het afgeschermde profiel wat alleen zichtbaar is voor u en de medewerker. Dus weg halen die gegevens!!!


hoe dan?


Beste @Ronald Schol Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden en de tijd hebt genomen om je verhaal hier te doen. Het is zeker niet de enige manier om met ons in contact te komen: voor rechtstreeks contact hebben we onze telefonische klantenservice (0800-0402),  je kunt chatten via de website en er is ook een klachtenformulier te vinden. Je kunt dus ook op dit Forum terecht, waar zowel klanten (zoals Joep1965) en medewerkers van KPN (zoals ik) actief zijn.

Vanzelfsprekend gaan we zorgvuldig om met je privacy. Om je persoonsgegevens te beschermen heb ik ze in je KPN Forum Profiel gezet, daar zijn ze alleen zichtbaar voor jou en mij als KPN medewerker. Om diezelfde reden heb ik ook de achternaam van de collega die je noemde geanonimiseerd. Meer over hoe het KPN Forum werkt lees je in onze huisregels. 

Dat gezegd hebbende: kun je me enige toelichting geven op wat er nu precies aan de hand is? Je bent het niet eens met een rekening die je kreeg en er is iets met een abonnementsverlenging niet goed gegaan? Heb je een tweede contract afgesloten? 

Ik kijk graag mee hoe het zit, maar dan heb ik meer gegevens nodig. Je postcode en huisnummer staan zogezegd al in je profiel. Wil je daar ook je naam, je volledige mobiele nummer en je klantnummer noteren? 

  


Hallo @Ronald Schol Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat je via een andere weg duidelijkheid hebt gekregen. Als ik toch iets voor je kan doen dan lees ik het graag! 


Reageer