Skip to main content
Ik heb gisteren 26-03-2019 mijn symonly abonnement verlengd voor €20,- per maand. Het contract heb ik ondertekend.

Van KPN krijg ik dezelfde dag een e-mail waarin zij aangeven dat ik een nieuw contract heb afgesloten voor €25,-

Ik heb direct een e-mail met mij contract teruggestuurd. Wat nu?



Jeanne
Goedenavond Jeanne, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik begrijp dat je een verlenging hebt aangevraagd, maar dat het niet helemaal overeenkomt. Het verschil tussen de € 20,00 die jij aangeeft en de € 25,00 die je op je contract hebt staan, kan heel goed komen vanwege KPN Compleet. Maar dit kan ik niet inzien, zonder enige informatie en zonder gegevens. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en mobiel nummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan help ik je graag verder om hier duidelijkheid in te krijgen.
Goedenavond Susan,



Bedankt voor je reactie.

Inmiddels heb ik een chatconversatie met een KPN medewerker achter de rug. Ik heb haar alle gegevens gegeven waarna jij ook vraagt. Zij suggereerde dat de medewerker in de winkel een fout had gemaakt en dat ik een contract met de winkel had getekende. Dit is onjuist. Ik heb een KPN contract getekend.

Daarna ben ik naar de winkel gegaan en hier vertelden ze mij dat KPN dat het contract van €20,- juist is.

ik wacht af, maar vind dit een een ongemakkelijke situatie.
@JeanneB, oke onduidelijke situatie inderdaad. Let er wel op dat je na 14 dagen niet meer kan annuleren. Ik zou dus wel willen aanraden om hier binnen 14 dagen helderheid over te krijgen! Hier kan ik bij helpen, maar niet zonder gegevens. Laat je weten of je me hier nog bij nodig hebt? Ik zoek het uiteraard graag voor je uit!

Reageer