Skip to main content

Ik kwam op mijn rekening van mijn telefoon een online aankoop tegen voor een abonnement op een bepaalde app.
Nu kan ik op geen enkele manier achterhalen welk account dat ik gebruikt heb om dat abonnement af te sluiten. Navraag bij de ontwikkelaar van de app levert geen resultaat op. Google kan niets doen zonder een speciaal nummer maar bij mijn weten is er wel een bedrag afgeschreven voor 3 maanden gebruik van de app.


Is er een mogelijkheid om te achterhalen met welk emailadres dat abonnement is afgesloten? Want met alleen mijn telefoonnummer kan ik het abonnement niet stopzetten.

Hi @ArdSchaap en welkom bij de KPN Community!

Voor ons is niet te achterhalen waar en waarvoor de aankoop gedaan is. Wegens privacywetgeving mogen wij dit niet inzien. Het speciale nummer dat Google vaak wil is het ordernummer, die staat als het goed is ook bij de Online aankoop op de factuur vermeld.
Zo niet, dan kan ik je alleen aanraden om in de App en Google Play store je aankoopgeschiedenis na te kijken. Mocht je kinderen of huisgenoten hebben, vraag hen dan ook of er niet per ongeluk iets gekocht is op betaling via de KPN factuur.

Daarnaast kun je KPN Pay uitzetten, dan worden aankopen via de App of Google Play store niet meer via de factuur gedaan. 


Reageer