Skip to main content

op de facuur van nr. 06....260 staat online aankopen kunnen jullie zien waarvan dat is

Als het gaat om aankopen via Apple of Android, dan kunt u dit inzien op de volgende manier.

Via Apple:

https://support.apple.com/nl-nl/HT204088

Recente aankopen op het web bekijken

  1. Ga naar reportaproblem.apple.com.
  2. Log in met uw Apple ID en wachtwoord. 
  3. Er wordt een lijst van uw recente aankopen weergegeven. Als u niet zeker weet waarvoor de kosten waren, maar u het exacte bedrag weet, zoekt u op het bedrag. Als er een probleem is met een item dat u hebt gekocht, kunt u dit bij Apple melden via deze website.

Om kosten voor oudere aankopen te zien, moet u wellicht uw aankoopgeschiedenis bekijken in Instellingen of de App Store.

Lees wat u moet doen als u het item waarnaar u zoekt niet ziet of als u onverwachte kosten ziet.

Via Android:

Om je Google Play aankoopgeschiedenis op je smartphone of tablet te bekijken, ga je naar de Play Store. Tik vervolgens op de menuknop linksboven om het hamburgermenu te openen. Hier vind je – van boven naar beneden – verwijzingen naar je gekoppelde Google-account, de startpagina, Mijn Apps, Mijn verlanglijstje en Inwisselen. Ook bereik je via het menu snel de instelling of helpfunctie.

 


Ik krijg op mijn  op mijn KPN factuur 2 online aankopen, welke ik zou hebben gedaan bij de Apple store. Dit was het geval bij de nota van Oktober en ook die van November. Ik zou twee keer exact dezelfde artikelen hebben gekocht. Wat kan er aan de hand zijn?

Groet,Gerard


Abbonementsvorm  bij applicaties die elke maand vernieuwd  worden? Check mijn bericht hierboven hoe je deze kosten kunt opzoeken.


Helaas is de playstore lay out veranderd, dus het menu staat niet meer Linksboven