Skip to main content

Hoi

 

ik heb vandaag mijn factuur ontvangen.op deze factuur is te zien dat ik de online itunes aankopen verrekend zijn. En dat houd in dat ik dan nog 7,58 tegoed zou hebben min mijn maandelijkese abbonnement kosten.

maar hoe kan het dan, dat er alsnog 22.41 van mijn rekening word afgeschreven. Dat is het bedrag van mijn abbonnement, maar met terug gave van 29,95 e itunes, zou ik dan nog 7,58 e terugkrijgen ipv nog moeten betalen.

 

ik hoor het graag

 

Dewi de Laat

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @Dewi74. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je online iTunes aankopen hebt gedaan en deze zouden worden verrekend met je laatste factuur, maar dit niet is gebeurd. Klopt dat? Ik zoek graag voor je uit hoe de vork in de steel zit. Om dat te kunnen doen, heb ik nog wat aanvullende gegevens van je nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als dit is gebeurd. Dan ga ik ernaar kijken.


Hoi Natasja

 

ik heb mijn profiel aangevuld. En de iban bij opmerkingen gezet.  Groetnjes Dewi


Dag @Dewi74. Ik heb je facturen er meteen bij gepakt. De online aankopen waar je over spreekt zijn in rekening gebracht op de factuur van 8 januari. Je abonnementskosten bedragen € 22,41. Op je laatste factuur, dus de factuur van 7 februari, zijn de online aankopen verrekend met je abonnementskosten. Er zou dus € 7,58 bijgeschreven moeten worden op je rekening. Echter, ik lees dat er alsnog € 22,41 is geïncasseerd. Dat is bijzonder vreemd. De laatste afschrijving van € 22,41 was namelijk in december. Ik wil je daarom vragen een overzicht te sturen van de afschrijvingen. Ik heb je daarvoor een privébericht gestuurd. 


Hallo @Dewi74. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Klopt het dat ik nog geen e-mail van je heb gezien met een overzicht? :slight_smile:


Hoi

 

ja ik heb wel een email gestuurd met de factuur als bijlage.

ik denk dat de mail binnenkomt met achternaam Donkers

 

gr Dewi


Dag @Dewi74. Ik heb je e-mail inmiddels gevonden en je afschrijving erbij gepakt. De factuur die is geïncasseerd is gekoppeld aan een ander klantnummer. Het betreffen dus de abonnementskosten voor je andere abonnement dat hoort bij het 06-nummer dat eindigt op ‘283'. Het gaat dan ook om de factuur die is opgemaakt op 3 februari. Ik hoop dat het zo duidelijk is. :slight_smile:


Hallo @Dewi74. Gezien ik geen reactie meer van je heb gekregen, ga ik ervan uit dat het zo duidelijk is. Als je nog wel ergens vragen over hebt, dan lees ik het graag.


Reageer