Skip to main content

Al weken last van onstabiele 4g/geen internet, via via hoorde ik dat het een probleem is dat al bekend is bij kpn. Vorige week gebeld en inderdaad een probleem met 4g ivm iPhone 11 werd mij verteld. Een oplossing was er niet, er word gecompenseerd wanneer het is opgelost ( ik gebruik mijn mobiele internet zakelijk en werk de komende tijd veel buitenshuis, compensatie is geen oplossing voor mijn probleem nu ) 

net weer gebeld, nu werd er gezegd dat het helemaal niet specifiek een iPhone 11 probleem is. Ook bleek dat ik door de vorige medewerker helemaal niet op de “compensatie” lijst gezet was.

weer geen oplossing, ik heb zakelijk internet nodig dus word nu verplicht een Odido maandelijks opzegbaar internet abonnement af te sluiten of een nieuwe telefoon aan te schaffen ( tenminste als het verhaal van de eerste medewerker de juiste is dan ligt het aan iPhone 11 ) 

Ja, het is een drama. Wij wachten hier op het forum ook al dik twee maanden. KPN zegt nog steeds helemaal niks.


Welkom op de community @roelienmeijer, is er bij het telefonische contact wat je hebt gehad ook een ticket aangemaakt voor de technische dienst? Als dat nog niet is gebeurd, is het het beste om nogmaals contact op te nemen zodat die aangemaakt kan worden. De technische dienst is hier mee bezig en zijn bezig om contact op te nemen met mensen om te kijken naar oplossingen. Via deze weg kunnen we dat niet, dat kan alleen telefonisch.


Reageer