Skip to main content

Kosten herindienststelling, €33, euro. Dit terwijl ik al extra kosten heb betaald omdat ik vorige factuur te laat betaalde. Extra kosten waren €25, plus € 40. 
deze zijn voldaan 

zo-nu ik weer hoog ben gefactureerd… mi achterhaald. Want ipv €60,- is mijn factuur nu €94, hoog. 
 

waarom ? Want ik heb al extra kosten voldaan mbt ‘de te late betalingen

Hallo @Lize1990! Bedankt voor je vraag. Als je je factuur te laat betaald dan krijg je op een gegeven moment herinneringskosten t.w.v. €20,00. Je wordt hiervan op de hoogte gebracht door de voorgaande herinnering. Als je abonnement op een gegeven moment wordt afgesloten, dan worden voor het heraansluiten = ‘herindienstelling’- kosten gerekend t.w.v. €33,00. Ook hier word je van op de hoogte gebracht in de betaalherinnering. 

Als je abonnement helemaal afgesloten is geweest, dan klopt het dus dat daar extra kosten voor worden gerekend. 

 


@Lisa oké begrijpelijk. 
 

maar dan nog: is die eerdere €40,-wat ik betaald heb onverklaarbaar, omdat dit niet in/op factuur staat. 
 

(betaald vanuit/via een ‘betaal-link’ 


Op de tweede en derde pagina van de factuur kun je de details vinden van je factuur. Staat er niets bij vermeld? Ik kijk uiteraard graag met je mee. Over welke factuur gaat het precies? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

 


Aan mensen die te laat betalen word verschrikkelijk veel aan verdient. Niet alleen bij KPN zo, dat is bij veel andere bedrijven ook zo. Bij een bank ook zo, er is niets waar een bank zoveel aan verdient dan aan mensen die rood staan op hun betaalrekening.