Skip to main content

Nog steeds geen oplossing geboden voor nota music premium terwijl ik niets gebruik.Help!!!!

Hoi @Superguppy en welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk vreemd dat er online aankopen op je factuur staan terwijl je niks zou hebben aangeschaft. Het is wel zo dat van elke online aankoop uit de app of playstore er altijd een e-mail wordt verzonden naar de klant met hierin de factuur van de aankoop evenals wat er is aangeschaft of welk abonnement je hebt. Wat je het beste kunt doen, buiten je mailbox inclusief ongewenste mailmap even goed te checken, is naar de app of playstore te gaan en hier kijken welke abonnementen je hebt lopen en deze desgewenst stopzetten. KPN kan hierin helaas niet meehelpen. Kom je hier verder uit zo?


Ik heb een proef abonnement you tube music gehad en dit binnen opzeg periode gestopt. Staat ook vermeld(zie hieronder) toch blijf ik 9,99 maandelijks betalen via kpn.

 

 

 


Wij dragen deze kosten ook direct af aan de playstore. Je kunt hierover een klacht indienen bij de playstore zelf.
Als je in de playstore bovenaan op jouw naam/profielfoto tikt. Dan ga je naar: hulp en feedback (helemaal onderaan) dan zie je in het daar op volgende overzicht de optie: een terugbetaling aanvragen op Google Play.


gedaan maar komt onderstaande reactie op. ben dus nu 2 jaar verder, meer dan 140,00 euro kwijt en nog steeds geen oplossing. ga denk ik maar naar rechtswinkel ofzo.

 

 

We konden uw claim niet verifiëren

Hallo,

Na beoordeling van uw bezwaar hebben we niet kunnen bevestigen dat er in dit geval frauduleuze activiteiten hebben plaatsgevonden. Daarom kan Google u op dit moment geen terugbetaling bieden. Neem contact op met uw financiële instelling als u verdere actie wilt ondernemen.

Hier volgen de details van uw claim:

Claim-ID

7784-8052-2645

Betaalmethode

Abonnee 683561031

Totaal betwist bedrag

€ 9,99

Totaal terugbetaald bedrag

€ 0,00

 

 

Met vriendelijke groet,
Team Google Payments