Skip to main content

Hallo.

Ik ben sinds gisteren bij jullie aangesloten.

Ik ben overgestapt van telfort naar kpn en dan zou ik geen aansluitkosten hebben. 

Nu krijg ik de eerste rekening en wat staat erop???


M.v.g. 

admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Goedemorgen @Maro2020, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik kijk graag met je mee waar dit vandaan komt! Want als je, net als de rest, op 26 januari bent overgezet dan zou dit er zeker niet op moeten staan. Of ben je zelf daarvoor al overgegaan? 

Je hebt het trouwens in het mobiele board geplaatst, gaat het ook om je mobiele abonnement? Of gaat het om je vaste diensten, zoals internet en televisie?

In ieder geval, ik wil het graag nakijken voor je. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
 


Is aangepast. Het gaat om mobiel


@Maro2020, bedankt voor de gegevens. Het gaat om het nummer dat eindigt op 67? Dat nummer is namelijk niet overgezet vanuit Telfort, voor zover ik kan zien. De andere 2 nummers wel, maar dit nummer heeft een Hussel 2019 2 GB en onbeperkt bellen/sms abonnement en geen Telfort bundel. Die andere twee nummers hebben geen aansluitkosten betaald. 

Klopt het dat dit nummer niet overgezet is vanaf Telfort maar een nieuw KPN abonnement is?


Hallo.

Dit nummer is overgezet van telfort prepay naar kpn abonnement. 

 

M.v.g. Marcel


Vanaf prepaid (ook als het een KPN prepaid nummer was geweest) naar een abonnement brengt ook aansluitkosten met zich mee. Dit omdat het gezien wordt als nieuw abonnement, prepaid is geen abonnement en daar zitten verder voor ons niet echt administratiekosten aan vast. Dus het klopt dat je voor de twee 06-nummers die van een Telfort abonnement naar een KPN abonnement zijn gegaan geen kosten hebt gehad, en dat het prepaid 06-nummer van Telfort naar KPN abonnement wel aansluitkosten met zich heeft meegebracht.


Hallo.

Bedankt voor de reactie, dus met 4 mobiele abonnementen en een glasvezel aansluiting bij kpn vragen jullie alsnog voor 1 abonnement 25 euro om aan te sluiten?

 


@Maro2020, ja in principe elk nieuw abonnement brengt aansluitkosten met zich mee. Denk aan de administratieve handelingen die gedaan moeten worden en evt. de levering van simkaarten en/of het installatiepakket. Ik heb je even een privéberichtje gestuurd!


Reageer