Skip to main content

Een mobiel KPN nummer is per 27-02-2021 beëindigd. 15-02-2021 volgt een KPN e-mail bevestiging.

Vandaag ontvang ik van KPN een te betalen factuur - groot € 13,80 - voor de periode 01.03 - 31.03.2021.

Vanmorgen telefonisch contact gehad met de KPN hieromtrent. Betreffende medewerkster kraamt volgens mij alleen maar onzin uit. Dit gaat dus niet goed. De laatste twee maanden een tweetal eerdere onjuistheden van de KPN besproken. Mijn ervaring met de de dienstverlening van de KPN is dat die in sneltreinvaart achteruit gaat. Ik ga er vanuit dat deze kwestie goed wordt opgelost. Als voornoemd bedrag wordt afgeboekt zal vervolgens stornering volgen.

Dat vind ik nou oprecht een leuke reactie. Je valt me toch mee😉. Nee hoor ik ben uiterst voorzichtig wat corona betreft. Achteraf gezien was mijn reactie niet de beste ooit. Maar ik dacht vertel nou het verhaal kort en bondig zonder al die poespas.  Niemand die er iets van snapt. Het komt vast goed. Geniet van deze prachtige dag!


De KPN heeft volgens mij schijt aan de problemen die klanten met KPN hebben.:persevere:


Vandaag een brief van KPN Directeur Klantenservice Jorg Kramer ontvangen.

De heer Kramer informeert dat KPN geen telefoonnummer van mij heeft. Vreemd, omdat ik een mobiel abonnement bij KPN heb ondergebracht.
De heer Kramer verzoekt mij naar 0800-020 08 09 te bellen en vervolgen een 4 cijferige code in te voeren. Echter een 4 cijferige code wordt niet geaccepteerd, dit moet een 5 cijferige code zijn.
Dit illustreert wat mij betreft opnieuw de knullige, amateuristische en uiterst klantonvriendelijke wijze van werken die KPN hanteert.


@Formulier het is ook mogelijk dat we je drie keer niet hebben kunnen bereiken. Dan sturen we deze brief ook. Je hebt inderdaad een 5-cijferige code nodig. Weet je zeker dat er maar 4 in de brief staan? De code in de brief wordt doorgaans automatisch gegenereerd en dat zou dus eigenlijk niet fout mogen gaan. Ik zie dat je je gegevens verwijderd hebt, zo kan ik geen melding maken met het verzoek nogmaals contact op te nemen. Mocht je dat wel willen, laat het dan even weten én zet je contact telefoonnummer nog weer even in je profiel.