Skip to main content

Bij mijn KPN abonnement betaal ik al geruime tijd voor Spotify, daarnaast had ik ook rechtstreeks bij Spotify een abonnement. Die laatste heb ik opgezegd, maar als ik nu via KPN wil activeren krijg ik de  onterechte melding “Je hebt geen Spotify bij dit abonnement besteld”. Ik betaal nu dus voor een service die ik niet kan gebruiken.

Diverse keren telefonisch contact gehad met de KPN klantenservice, waarna ik zou worden teruggebeld, maar dat gebeurt steeds niet… Nu maar via deze weg proberen.

 

Welk abonnement heeft u bij KPN? Heeft u KPN Hussel met Spotify als extra pakket?


Ik had hussel met Spotify als extra, pas verlengd naar “KPN unlimited data en onbeperkt bellen/sms”, ook weer met Spotify als extra

 


@Richard_G Welkom op het forum. 

Vreemd dat je deze melding krijgt en irritant dat het nu niet lukt om Spotify te activeren. 

Ik controleer graag voor je wat de stand van zaken is. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Dank voor je reply Rutger, mijn forumprofiel is geupdate!


@Richard_G Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Op het moment dat je inlogt op Spotify.com met je bestaande account, en je gaat naar accountoverzicht. Wat staat daar dan vermeld? 

 


Spotify Free

 


@Richard_G Vreemd, ik heb een bericht doorgezet naar mijn collega's om hier naar te kijken. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


ik heb hetzelfde probleem, is dit intussen opgelost?

 


Hallo Ingeborg, Het is nog niet opgelost, maar ik heb net iemand van de KPN helpdesk gesproken; ze hebben mijn Spotify-abonnement nu gedeactiveerd, morgen vraag ik die opnieuw aan via mijnKPN, dan wordt de doormelding naar Spotify opnieuw gemaakt en zou het theoretisch goed moeten komen… 

 


Benieuwd! Deel je hier of het gelukt is?


Dit heeft gewerkt! dus: via mijnKPN het abonnement beëindigen, een nachtje wachten en daarna opnieuw aanvragen via hetzelfde mijnKPN.
Ik ontving gelijk daarna een activeringsmail, maar daarmee moest ik nog even een uurtje wachten - daarna kreeg ik keurig na het inloggen op de activeringspagina (overigens op aanraden van de helpdeskmedewerker via mijn telefoon, wifi uitgezet en via het KPN 4G netwerk ingelogd - daarmee was het zeker dat alles binnen de KPN omgeving gebeurde) de melding dat ik Spotify kon activeren. 

Bedankt KPN en succes Ingeborg!

 


Dank je!