Skip to main content
Vraag

Ontevreden met de afhandeling van mijn klacht

• 13 februari 2025
  • 8 reacties
  • 116 keer bekeken

Heb al maanden grote problemen met mijn samsung a25 en dat weet kpn ook.

ze beloven van alles maar komen niets na.

en als je een brief met een klacht krijg een sms en meer niet.

Zo gaat men dus om met trouwe klanten.

ze durfen niet eens te bellen de lafaards!!!!!

Ben klaar met KPN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Willem196617 en welkom in onze community. 

Jammer om te lezen dat je ervaring met het doorgeven van je klacht niet positief is. Je kunt er vanuit gaan dat je gewoonlijk altijd teruggebeld wordt. Wel kan het, afhankelijk van drukte, even duren (tot 5 werkdagen). Ik hoop dat je intussen toch iets gehoord hebt. Zo niet, of heb je alsnog vragen over je klacht, dan kan je een belafspraak maken. Een collega van ons belt je dan terug om je verder te helpen, dat is de snelste weg voor hulp hierbij. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 233 reacties
  • 18 februari 2025

Misschien kun je iets meer vertellen waar je last van hebt, er zijn hier vast genoeg gebruikers die je opweg kunnen helpen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 februari 2025

Ik heb nog steeds niets van kpn vernomen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als je intussen nog niks gehoord hebt ​@Willem196617, maak dan een belafspraak. Mijn collega die je terugbelt kijkt het voor je na en helpt je verder om het op te lossen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 20 februari 2025

Ze zouden al twee keer terugbellen maar er gebeurt helemaal niets.zo gaat kpn met vaste klanten om.ben al sinds 2011.maar binnen niet meer.ben klaar met kpn

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 20 februari 2025
Alexandra van KPN schreef:

Als je intussen nog niks gehoord hebt ​@Willem196617, maak dan een belafspraak. Mijn collega die je terugbelt kijkt het voor je na en helpt je verder om het op te lossen.

Bel nu met een samsung a16 en daar is niet mee aan de hand maar de a 25 is gewoon een drama maar kpn blijf volhouden dat er niets aan de hand mee is.dus de klant word voor leugenaar uitgemaakt.ik heb hier geen woorden voor.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

We kunnen het via deze weg niet voor je oplossen ​@Willem196617, vandaar mijn advies om een belafspraak te maken. Als je dat doet via voorgaande link, dan word je teruggebeld en helpt mijn collega je verder dit verder uit te zoeken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 februari 2025

Ik heb twee een schriftelijke klacht ingediend en kpn hoor je niets van

Reageer