Skip to main content

Het blijkt heel normaal te zijn dat je weken met een slechte verbinding moet werken die voortdurend uitvalt en dat je ook schofterig te woord wordt gestaan door en medewerker van KPN.

Zit 3 x over 10 tot 12 minuten in de wacht en twee keer verbreken ze gewoon de verbinding.

De 3e begint te vertellen dat het erg druk is en dat ze hun uiterste best doe om klanten te helpen.

Dat je wordt uitgesnauwd door KPN personeel is toch beneden alle peil.

Verder behoort een fatsoenlijk bedrijf gewoon te investeren in de bestaande infrastructuur. Zeer bijzonder dat je dan een 4G oplossing wordt gestuurd en het grondwerk gewoon wordt gestopt omdat dit blijkbaar te duur of te lastig is.

Admin: Bericht afgesplitst van Asociale medewerker kpn gesproken

 

Hi @b12345 welkom op ons forum. Wel heel jammer dat het om deze omstandigheden is 😞 Het is zeker niet normaal dat je schoftelijk te woord wordt gestaan door een medewerker van KPN. Kan je mij uitleggen wat er precies aan de hand is? Ik begrijp dat je problemen hebt met je internet verbinding? Ik kijk graag met je mee. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂


Goedemiddag @b12345 , ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!


Hoi, Excuses voor mijn late reactie. 
 

Wij hebben al vanaf begin oktober problemen met de vaste lijn. Nu zitten we op 4G maar valt ook steeds uit. 
 

B. Vlot

Brandwijksedijk

*

*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.


Tis maar te hopen dat glasvezel molenwaard toch nog een keer doorgaat.

https://www.hetkontakt.nl/regio/alblasserwaard/algemeen/212645/mogelijke-oplossing-financiering-aanleg-glasvezel-molenwaard-in-zicht#


Hoi @Bart_Z 

Beter om u privégegevens weg te halen.


Hi @b12345, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie inderdaad het vele contact met de klantenservice. 31/10 is er een nieuwe 4G simkaart + omruil voor een defect kastje ingepland. Dit heeft het probleem met de verstoringen op 4G niet opgelost? Kan je me aangeven wanneer je zelf voor het laatste keer contact met ons hebt gehad ?

 


Ik heb de nieuwe Sim geplaatst maar deze is niet actief. Volgens jullie medewerker was het alleen de nieuwe plaatsen en opnieuw opstarten. De oude zou vanzelf afgemeld worden. 
Op dit moment werkt dus niet het stand slome 4G internet. 
Het laatste contact is afgedonderdag geweest. Toen is afgesproken dat ik een nieuwe Sim en een 4G naast de V10 zou krijgen. 


@b12345 Ik heb de simkaart geactiveerd, zou je kunnen controleren of je  nieuwe simkaart nu wel werkt?


Hoi Jiske,

 

Hij heeft verbinding. Ik kan nu moeiteloos 5K video afspelen. Echter tijdens het zoeken of openen van een site of YouTube duurt het zo een minuut voordat deze geopend zijn. Een Speedtest op mijn mobiel krijg ik dan ook niet gestart terwijl de video gewoon doorloopt. 
De speedtest start. Vindt een server en geeft dan melding. Geen verbinding. 


Het uploaden van vorige post duurde ongeveer 90 seconden. 4G heeft 4 van de 5 streepjes. Ik zit in maximaal WiFi bereik op mijn IPhone. 


Browsen is nu bijna niet te doen. Traaaaag!


Hi @b12345, hoe staat het er inmiddels voor met je verbinding? Ik hoor graag van je! 


Het 4G modem geeft hoge snelheden alleen bij browsen en forum pagina’s laden duurt allemaal heel lang. De pagina opent snel maar er ontbreken lange tijd afbeeldingen of informatie. Ook het starten van een video duurt heel lang. Daarna streamt hij wel 5K video. 
De V10 bekabelt met 4G uitbreiding werkt stabiel als mijn kabelsignaal niet weggevallen is. Gebeurt dit dan is ook 4G weg. 
De kabel is nog steeds niet gerepareerd en snelheid is nu 2-4Mb/s als 4 G het niet overneemt. Na een korte tijd zie je de snelheid oplopen als 4G bijkomt. 
Met de HUAWEI B525 kan ik vaak op mijn mobiel geen speedtest laden. Die breekt af en geeft aan dat er geen verbinding is. Andere gebruikers hebben dan wel gewoon verbinding. 
Kpn onwaardig om zo voort te moeten tobben. Tijd voor een definitieve (glas) oplossing. 


Het losse 4G modem kan ik je helaas geen ondersteuning voor bieden, via het onderstaande nummer kan je de klantenservice van het internet buitengebied bereiken. 

 

0800 0201 165

 

Als het gaat om de storing op je DSL verbinding heb ik op een update gevraagd. De afdeling die dit in beheer heeft neem vandaag/morgen dan telefonisch contact met je op. 


Internet werkt nog steeds niet feilloos. Wat wel feilloos werkt is de afdeling facturatie van KPN. Ik krijg als backup een 4G buitengebied modem en krijg er ook gelijk een factuur van 42,50 per maand bij. Ik betaal dus dubbel voor twee diensten die niet naar behoren werken. 


Hi @b12345, ik heb vanuit onze eerdere berichten al een update gevraagd voor je bij de technische dienst. Die hebben inmiddels contact met je opgenomen, heb je het in dat gesprek ook over de kosten en de problemen met je nieuwe 4G modem besproken?


Ik ben gebeld door jullie afdeling mbt de storing. De aannemer zou mij gaan bellen over de status van de reparatie. Dat is nog niet gebeurd. 
Verder ontvang ik nu een factuur van een nieuw abonnement 4G buitengebied. Nu heb ik dus twee aansluitingen die allebei niet goed werken. En waar ik twee keer voor moet betalen. Ik verzoek u dit te crediteren te ontbinden. Deze extra voorziening is nodig omdat de normale aansluiting niet werkt. Jullie moeten je schamen dat je een klant zulke slechte voorzieningen verkoopt en ook nog dubbel laat betalen. 


Reageer