Skip to main content
Ik had een abonnement met 500mb internet op 4 g, na verbruik van de 500mb kreeg ik onbeperkt 3g. Leuk en werkte prima. Na afloop van het 2-jarig contract kreeg ik het aanbod om voor een paar euro meer 2000 mb op 5g ( als het ter plaatse zou zijn) of 4g , en daarna weer 3g onbeperkt. Dat aanbod heb ik geaccepteerd. Werkte prima op 4g . Ook in het buitenland. Vorige maand was mijn bundel voor 4g op en schakelde ik uiteraard terug op de beloofde 3g. Althans dat dacht ik. KPN had kennelijk bij het telefonisch aanbod om te verlengen een paar nullen vergeten. De snelheid daalde bij benadering namelijk naar o,ooooooooooo3g. Krantje lezen, Nu.nl, even iets opzoeken was er niet meer bij.

Onbruikbaar internet dus. Goed waardeloos en helemaal foute voorlichting.

Klagen in de KPN winkel hielp ook niet. Ik kon wel voor 5 euro 3000mb op 4g bij kopen??????. Ja, hallo.

Leermomentje: nooit meer je contract verlengen bij KPN.



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Welkom Rob, wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent.



Ik ben niet bekend met een abonnement waarbij je nog onbeperkt op 3G kan werken nadat de bundel is verlopen. Dat is niet hoe onze techniek werkt. Je maakt verbinding met het beste netwerk mogelijk (inmiddels vrijwel altijd 4G) en als de bundel op is wordt de snelheid gelimiteerd tot 64Kb/s download en 32Kb/s upload. Dat is erg langzaam en net genoeg om mee te Whatsappen. Maar dit heeft onze voorkeur boven buitenbundelkosten. Je betaalt dus nooit meer dan verwacht.



Bij de verlenging heb je een kopie van de voorwaarden en de tarieven gekregen. In het laatste document (ook hier te downloaden als PDF) staat dit ook verder uitgelegd. Ik vind het erg spijtig als dit anders is voorgesteld maar ik ben bang dat ik hier niets aan kan veranderen.
Volgens mij is dit ook al jaren zo dat je onbeperkt Internet met 64/32kbps (met kleine letter k van kilo i.p.v. hoofdletter K van Kelvin😉) hebt nadat je bundel verbruikt is.
(met kleine letter k van kilobyte i.p.v. hoofdletter K van Kelvin😉)



Volgens mij schrijf ik dit al jaren verkeerd 😓 Ik ga er op letten.



@Rob1943: Ik begrijp dat dit niet de reactie is waar je op hoopte maar ik hoop wel dat dit het wat duidelijker heeft gemaakt. Laat het weten als je nog vragen hebt!

Reageer