Skip to main content
Beantwoord

Ontevreden over Unlimited Data

• December 7, 2020
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

RichardVerlijsd
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik ben ook ontevreden. Na 5 GB geen internet meer mogelijk. Dan werken de apps dus niet meer onderweg. De misleidende reclame dat je dus onbeperkt films kunt bekijken gaat dus niet op. Na 1 film en wat apps ben je er al….😞😡. 

Beste antwoord door Nick83

Ik ben ook ontevreden. Na 5 GB geen internet meer mogelijk. Dan werken de apps dus niet meer onderweg. De misleidende reclame dat je dus onbeperkt films kunt bekijken gaat dus niet op. Na 1 film en wat apps ben je er al….😞😡. 

Je kunt steeds 1 GB toevoegen. Via die weg is het dus onbeperkt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 8, 2020

Je kunt steeds 1 GB toevoegen. Via die weg is het dus onbeperkt. 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Om nog een toevoeging op @Nick83 te geven: Je kunt zo vaak als je wilt een 1 GB bundel activeren. Dit kan per sms of via MijnKPN. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL1000 AAN naar 1266.