Bij het inloggen ontvang ik wel een 2fa code op mijn kpn telefoonnummer, maar zodra ik mijn abonnement wil wijzigen/verlengen heb ik nog maals een verificatie code, die ik dus nooit ontvang. Ik heb het gister en vandaag geprobeerd en toch kreeg ik geen code.
Hallo
Je kan dan in ieder geval de wijzigingen doorgeven die je wilde doen. Beter is het dat KPN hierop reageert: ik weet niet in hoeveel gevallen dit voorkomt. Ben je misschien ooit van nummer gewisseld en stuurt KPN het tweede bericht wellicht naar het oude nummer? Het gebeurt vaker dat wijzigingen op de website wel doorkomen maar in de administratie niet verwerkt worden.
Hallo
Je kan dan in ieder geval de wijzigingen doorgeven die je wilde doen. Beter is het dat KPN hierop reageert: ik weet niet in hoeveel gevallen dit voorkomt. Ben je misschien ooit van nummer gewisseld en stuurt KPN het tweede bericht wellicht naar het oude nummer? Het gebeurt vaker dat wijzigingen op de website wel doorkomen maar in de administratie niet verwerkt worden.
Hallo Arjan,
https://www.kpn.com/shop/mobiel/verlengen/login/?icid=app%3Ab%3Dkpn%3Amk%3Dcm%3Ac%3Dmijnkpn%20naar%20kpncom%3As%3Dmijnkpn%3Acd%3Dclick%20out%20verlengbutton%3Ad%3D04052020%3Ae%3Dlink hierbij krijg ik de code niet, bij 2fa wel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.