Skip to main content
Vraag

Ontvang geen mobiele factuur meer via de mail

• September 30, 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Wij ontvangen geen mobile telefoonrekeningen meer per e-mail. Ik Wij kunnen het mobiele nummer niet toevoegen aan miyKPN omdat de simkaart in een alarmsysteem zit en de  gestuurde code  is daar niet leesbaar.  Wij zijj een tuinbouw bedrijf. 

Hoe komen wij nu aan de rekening? 

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Peters.M, welkom op de KPN Community. Met een mobiel nummer dat in een alarmsysteem zit, snap ik heel goed dat koppelen aan MijnKPN een lastig verhaal is. Je zou nog kunnen proberen om de desbetreffende simkaart in een telefoon te stoppen en op die manier de benodigde code te ontvangen. 

Mocht dat ook niet willen/lukken kun je de klantenservice via een belafspraak benaderen om de factuur weer te ontvangen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 7, 2025

Via een belafspraak benaderen om de factuur weer te ontvangen.  Dat lukt ook niet want de klantenservice belt niet naar en duits vast nummer. Wij zijn een bedrijf in duitsland. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

In dit geval zou ik zelf rechtstreeks met KPN contact opnemen Er is onze webcare afdeling. Zij zijn ook via Facebook te benaderen. Telefonisch kun je zelfs van uit Duitsland bellen via +31612001200