Skip to main content
Antwoord

Ontvang geen verificatie sms van Paypal

• May 12, 2025
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Sinds vanavond ontvang ik geen verificatie sms'jes van Paypal meer. Ik had er eentje ontvangen toen ik wat wilde bestellen. Maar nu ontvang ik helemaal niks meer. de laatste heb ik ontvangen om 18.56 en zonder de code kan ik ook niet inloggen om de verificatie uit te zetten.

Hoe kunnen we dit oplossen. Ik heb de telefoon al uitgezet, ik heb een iphone 15 pro max met esim dus ik kan ook niet mijn simkaart verwijderen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@wildwyre, welkom op onze community, ik zie hier af en toe wel eens topics voorbij komen met verschillende oplossingen:

Laat je weten of dit het oplost?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2025

Ik heb sinds vanavond ook dit probleem. Alleen als ik op mijn computer inlogt moet er toch een verificatie sms binnenkomen op mijn telefoon maar dat lukt ook niet meer. Nog nooit problemen hiermee gehad. Ook telefoon al uitgezet. Ben benieuwd of er meer KPN abonnementen hier nu last van hebben.

Admin: voor de overzichtelijkheid samengevoegd met jouw eigen topic.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@wildwyre, welkom op onze community, ik zie hier af en toe wel eens topics voorbij komen met verschillende oplossingen:

Laat je weten of dit het oplost?

Â