Skip to main content

Als ik met mijn gsm bel met 10 cijfers telefoonnummer ziet de ontvanger 11 cijfers. Hoe kan dit en hoe kan ik dit kwijt raken?

Begint het nummer dan wellicht met +316? In dat geval is de "0" vervangen door het landnummer van Nederland: "31".


Nee niet met 316.


Beste @melton 

Om een duidelijker beeld te krijgen, wat zijn de eerste 4 cijfers die de ontvanger in zijn display ziet staan, als jij degene belt?
Is het geen defect in het toestel van de ontvanger zelf?

Eerlijk gezegd, heb ik hier nog nooit eerder van gehoord, en ik heb al de gekste vragen en problemen voorbij zien komen de afgelopen 25 jaar.
Maar jouw probleem eerlijk gezegd nog nooit, maar voor alles is tenslotte de eerste keer zeg ik maar.

Ik hoor het graag van je!


Iedereen die ik bel krijgt elf nummers te zien. Op de manege waar ik mijn paard heb staan kan de poort geopend worden via de gsm. Het telefoonnummer wordt in het systeem gezet en dan zou de poort open moeten gaan. Bij mijn gsm niet.


Iedereen die ik bel krijgt elf nummers te zien. Op de manege waar ik mijn paard heb staan kan de poort geopend worden via de gsm. Het telefoonnummer wordt in het systeem gezet en dan zou de poort open moeten gaan. Bij mijn gsm niet.

Hoi @melton 

Hartelijk dan voor je reactie terug.
Maar helaas heb je (nog) geen antwoord gegeven op mijn vraag.

Wat zijn de eerste 4 cijfers die de ontvanger te zien krijgt in zijn of haar display, als je degene opbelt?

Want dan kan ik je beter helpen.
Ook dat je weer de poort kunt openen van de manage.


Het nummer wordt met de nummerweergave ALTIJD verzonden als +31622123456. Dat zijn dus 11 cijfers. Dat kan niet veranderd worden.

Alle nummers die mij bellen komen in ieder geval zo binnen.


Je hebt gelijk PeterG. Dank je wel. De rest moet dan ergens anders aan liggen.