Skip to main content
Beantwoord

Ontvangst nemen nieuw toestel niet gelukt, pintransactie mislukt

  • December 1, 2019
  • 5 reacties
  • 160 keer bekeken

Hallo.

Ik kon net mijn nieuwe toestel niet in ontvangst nemen omdat ik de pincode van mijn pas ben vergeten. ( nieuwe pas) en contactloos betalen mag niet. 

De leverancier vertelde dat ik even moest bellen om het te laten veranderen naar een ander banknummer

Nou heb ik al met de klantenservice gebeld en die kunnen mij niet verder helpen. Op de app kan ik het ook niet veranderen.

Beste antwoord door Nadia

Hay @Mischadekker, welkom op het KPN forum. Ai, dat is zuur! Ik kan me voorstellen dat je enorm op je nieuwe toestel hebt verheugd. Ter verificatie vragen we een pintransactie te doen van 1 ct. Het is daarbij de bedoeling dat je kunt aantonen (door pincode) dat het jouw betaalpas is waarvan we maandelijks afschrijven. 

Ik ben het met Noordzee eens. Een nieuwe pincode aanvragen, in de bankieren app, is verstandig :) 

Komt de koerier op een later tijdstip terug? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 1, 2019

Dan maar terug naar de bank voor een nieuwe pincode. Want die nieuwe pincode heb je toch nodig. 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 2, 2019

Hay @Mischadekker, welkom op het KPN forum. Ai, dat is zuur! Ik kan me voorstellen dat je enorm op je nieuwe toestel hebt verheugd. Ter verificatie vragen we een pintransactie te doen van 1 ct. Het is daarbij de bedoeling dat je kunt aantonen (door pincode) dat het jouw betaalpas is waarvan we maandelijks afschrijven. 

Ik ben het met Noordzee eens. Een nieuwe pincode aanvragen, in de bankieren app, is verstandig :) 

Komt de koerier op een later tijdstip terug? 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 6, 2019

Hi @Mischadekker 

 

Heb je inmiddels een nieuwe pincode geregeld? 

En hoe is het afgelopen met jouw nieuwe telefoon? Heb je die al in gebruik? 

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 17, 2019

@Mischadekker 

Heb je je nieuwe toestel inmiddels al ontvangen? Bevalt het toestel goed? 

 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • December 18, 2019

Hey @Mischadekker, ik ga er vanuit dat het is gelukt je nieuwe toestel in ontvangst te nemen. We hebben helaas niks meer van je gehoord. Ik sluit daarmee je topic. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze hier dan gerust. We helpen je dan verder :)