Skip to main content

Ik kom net over de grens. Bij Venlo Nederland binnen heb onbeperkt dus 20gb per dag nu al 12 verbruikt. Hoe kan dat? 

Even in je mobiel kijken @ItaliaItalia , je kunt daarop app-niveau zien wat er per app verbruikt is/wordt.

 


Hoi @ItaliaItalia, ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten waarom je zo snel zoveel van je dagbundel hebt verbruikt. Nu kunnen wij wel zien wanneer je hoeveel data hebt gebruikt, maar we kunnen niet zien waaraan deze data is verbruikt. Wij kunnen dus niet zien welke apps data hebben verbruikt. Dit in verband met jouw privacy. Gelukkig kun je dit zelf wel zien in je toestel. Hoe je dit doet, lees je op de volgende pagina’s: iPhone & Android.

Kijk ook eens naar de functie 'wifi assistentie' of 'slimme netwerkwissel'. Hiermee wissel je automatisch (ongemerkt) naar mobiel internet als de wifi verbinding niet goed is. Hierdoor kan je veel data gebruiken zonder dat je het door hebt. Meer informatie hierover: Hoe zet ik slimme netwerkwissel of Wifi-assistentie uit op mijn mobiel?


Reageer