Ik kan me voorstellen dat dit even schrikken is, @DaanLP!
Het klinkt alsof het verbruik van data heeft plaats gevonden vóór de activatie van de bundel. Je geeft alleen aan de bundel al voor je reis naar Indonesië te hebben aangevraagd. Als het goed is heb je van ons een bevestiging van de bundel gekregen. Kreeg je die voor of na de sms over 80% verbruik van jouw bundel? Dit is wel belangrijk om te weten, omdat de bundel pas echt actief is als je deze sms hebt ontvangen. Als de sms over het verbruik eerder was, dan weet je dus dat de bundel niet op tijd geactiveerd was.
Wil je graag meer duidelijkheid hierover? Dan is het het beste om telefonisch contact met ons op te nemen. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Mijn collega kan precies zien hoe laat de bundel geactiveerd is en hoe laat het dataverbruik geregistreerd is. Mocht er dan toch iets mis gegaan zijn, dan kan mijn collega eventueel ook een coulance indienen als het van toepassing is. Daar kan ik op dit moment alleen niet over oordelen, omdat ik niet alle informatie heb.
Hallo Denise,
De sms van 80% verbruik kwam NA de bevestiging van de bundel.
Dan is het wel gek dat er alsnog verbruik buiten de bundel is geweest. Ik denk dat je het beste telefonisch contact met ons op kunt nemen. Mijn collega kan dan voor je in het systeem kijken. Je kunt hiervoor een belafspraak maken.
Zie www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm .
Sms BESCHERMING AAN naar 1266 om de KPN kostenlimiet voor buiten de bundel niet-EU internet op nul te zetten (staat normaal op E 60,50 per factuurperiode).
Dit werkt alleen voor abonnementen, niet voor prepaid.
Dankjewel Pieter, nuttige toevoeging!