Feedback: het volgende: mijn vriendin is met vakantie naar Nederland, wij wonen op Curaçao. Ik heb haar mijn KPN SIM meegegeven en een databundel + bellen voor haar gekocht. Nu is ze in Barcelona maar mobiel Internet wil niet werken terwijl ze wel kan bellen en gebeld worden. … Vandaag een half uur met KPN gebeld maar dat bracht niet de oplossing. Dus ik weer zoeken op Internet en het blijkt meer voor te komen dat Internet in het buitenland niet werkt… Nu mijn oplossing!! Toen ik, voor haar vertrek naar Nederland, mijn SIM in haar toestel plaatste kwamen de APN’s automatisch binnen. De keuze stond op de 2e APN: KPN/Hi 4G LTE Mobiel Internet. In Nederland werkt dat maar blijkbaar NIET in Spanje kwam ik achter. Ze heeft de APN keuze gewijzigd naar de 1e en dat is: KPN Internet en nu werkt mobiel Internet wel! Kan iemand dit verklaren? De APN genaamd: APN: KPN/Hi 4G LTE Mobiel Internet kwam ik in mijn zoektocht op Internet nergens tegen…. Wel: Internet en portalmmm.nl. Hopende anderen hiermee te kunnen helpen deze reactie!
Wtf: lees net dat dit ‘probleem’ al bekend was bij KPN !!! Waarom weet de klantenservice dit dan niet?