Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Ik gebruik momenteel de Google Pixel 8Pro. 

Hierin zit 1 E-simkaart (Prive nummer) en 1 gewone simkaart (werk nummer) 

Af en toe gebeurt het dat ik op mijn prive nummer gebeld wordt maar dat de persoon die belt dan gelijk de voicemail krijgt. (Er is dan wel gewoon bereik en ik ben niet in gesprek). 

Als test heb ik toen laten bellen naar mijn werk nummer. En deze gaat dan wel gewoon over. 

Als ik op mijn prive nummer gebeld ben krijg ik ook geen melding dat ik een oproep gemist heb. 

Maar meestal 10 a 20 minuten later volgt het SMS bericht dat ik een oproep gemist heb en of er een voicemail ingesproken is. 

 

Wanneer ik mijn toestel weer opnieuw opstart ben ik daarna wel weer bereikbaar. 

 

Weten jullie raad met dit probleem? 

 

Groeten, 

Jasper

 

Hallo @JASPER27, natuurlijk erg lastig als je regelmatig op 1 nummer niet bereikbaar bent. Het lijkt er op dat jouw privé nummer uitgeschakeld wordt op de een of andere manier. Na een herstart werkt het dan (tijdelijk) weer begrijp ik uit jouw verhaal. 

Mijn advies is om een melding voor de technische dienst te laten registreren via de klantenservice, zodat er onderzoek gedaan kan worden naar een oplossing voor jouw probleem. 


Hallo,

Helaas heb ik letterlijk hetzelfde probleem als Jasper27. E-sim voor privé en de gewone sim-slot voor werk. Ik heb een Google Pixel 8. 

Is er al een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt!

Groeten,

Pieter


Reageer