Skip to main content

Sinds ik mijn nieuwe telefoon in gebruik heb genomen staat bij iedere inkomende oproep onbekend nummer op mijn scherm. Zowel Belsimpel (toestel leverancier) als KPN (provider) geven aan dat het niet aan hun ligt……. Iemand een idee waar de oplossing is te vinden?

Hoi @FrankTe 

Welkom op het forum van KPN

Het beste kun je hiervoor direct contact opnemen met HTC zelf, de fabrikant van de HTC U 23 Pro.
Deze kennen hun eigen smartphones het beste, en kunnen jouw met deze vraag het beste helpen.

HTC is bereikbaar op: 030-2650940 (Tijdens kantoor uren)
E-mailen kan ook: info_htceu@htc.com
 

Hopelijk is het probleem dan snel voor je opgelost.


Bedankt voor de tip! Telefoonnummer werkt niet meer. Via de chat opgelost, VoLTE uitschakelen!


Hoi @FrankTe 

Graag gedaan!
Fijn dat het probleem voor je is opgelost, via de chat van HTC.

Al zou nummerweergave gewoon moeten werken met VoLTE (bellen via 4G) aan, aangezien die instelling niets te maken heeft met het doorgeven van telefoonnummers als je gebeld wordt.
Nu VoLTE op jouw HTC is uitgeschakeld, kun je dus alleen nog internetten via het 4G netwerk, en zal je toestel terugvallen naar 2G als je zelf belt of gebeld wordt.

Houdt er wel rekening mee, dat het 2G netwerk op 1 december 2025 uit de lucht wordt gehaald.
Vanaf dat moment zou je dus VoLTE (bellen via 4G) weer aan moeten zetten, anders ben je onbereikbaar.

Of zet je HTC op het 5G netwerk van KPN! (voor zover je daar al niet op zit)


Hoi @FrankTe 

Graag gedaan!
Fijn dat het probleem voor je is opgelost, via de chat van HTC.

Al zou nummerweergave gewoon moeten werken met VoLTE (bellen via 4G) aan, aangezien die instelling niets te maken heeft met het doorgeven van telefoonnummers als je gebeld wordt.
Nu VoLTE op jouw HTC is uitgeschakeld, kun je dus alleen nog internetten via het 4G netwerk, en zal je toestel terugvallen naar 2G als je zelf belt of gebeld wordt.

Houdt er wel rekening mee, dat het 2G netwerk op 1 december 2025 uit de lucht wordt gehaald.
Vanaf dat moment zou je dus VoLTE (bellen via 4G) weer aan moeten zetten, anders ben je onbereikbaar.

Of zet je HTC op het 5G netwerk van KPN! (voor zover je daar al niet op zit)

Dit vind ik een hele terechte opmerking van @Michel.uit.Arnhem! Fijn dat je nu wel alle contacten weer te zien krijgt als je VoLTE uitgeschakeld hebt, maar dit is geen permanente oplossing, @FrankTe. Uiteindelijk zal je over moeten op bellen via 4G. Daarom zou ik adviseren om nogmaals contact met HTC op te nemen om te kijken of er niet een andere instelling is die je kunt aanpassen.


Dank voor alle tips! Ik zit idd al op het 5G netwerk van KPN.


Reageer