Skip to main content

Ik ben op zoek naar een toestel waarin 2 simkaarten met verschillende nummers in passen. Graag een Iphone. Zijn die er te vinden via KPN?

admin: eigen topic aangemaakt

Zou bij de grote spelers qua mobiele telefoons gaan shoppen (belsimpel, mobiel.nl) Zij kunnen je elk toestel leveren tegen lagere kosten, op elk netwerk en elke abonnementsvorm. Voor KPN is een mobiel een middel om abonnementen te verkopen en zal daardoor prijstechnisch duurder zijn en een langere levertijd hebben voor een specifiek toestel.


Beste @Ruthianne  In een IPhone 12 kan een e-Sim (digitale Sim) en een gewone simkaart. 
Dat houdt ook in dat er 2 telefoonnummer in kunnen. Maak er zelf ook gebruik van. Voor werk en privé twee nummers een telefoon 📞  En ja de KPN verkoopt die telefoon ook👍🏻

Klik hier voor meer informatie over de E-sim.

 

iPhone voor E-Sim

 


Das dus een DUAL-sim telefoon.

Bij iPhone kan het alleen met een e-sim én een fysieke simkaart. De meeste providers (de grote) hebben e-sim. En met nog een abo met een fysieke sim moet het dus kunnen met een iPhone.


Dat zei ik al @PeterG 🤣📞


[Samsung Galaxy S20] eSIM + Dual Sim tegelijk gebruiken

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1973260

 

Ik heb nu zelf een Samsung Galaxy S21, daar kan hetzelfde mee:

Fysieke sim1: KPN

Fysieke sim2: Vodafone

eSIM1: T-Mobile.

Je kan nog meerdere eSIM abonementen toevoegen. (Zelf nog niet getest.)

Je kunt met maximaal 2 SIM combinaties bereikbaar zijn.

 

Sim1 = primair, die kun je aan of uit zetten.

Sim2 of eSIM1 kun je actief zetten.

 

Je kunt dus: Sim1+Sim2 of Sim1+eSIM1 gebruiken.
(Sim2+eSIM1) werkt niet.
Sim1, Sim2 of eSIM1 kun je wel altijd als single sim gebruiken.

Gr,

5Guru


Heel hartelijk bedankt voor jouw reactie👍🏽


Iedereen bedankt voor de reactie.

ik heb intussen een IPhone 12 besteld en ontvangen. Helaas zit er geen oplader bij. Is dat nieuw? Moet ik apart een oplader erbij kopen? Dat lijkt mij heel bizar.


Is helaas een beslissing van Apple zelf om minder accessoires erbij te leveren: https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-12-doos-inhoud-oplader/


Dank voor je antwoord, Jeroen.

Jammer dat dat niet werd verteld bij de online video verkoop.


Apple gaat ervan uit dat de adapter bij je vorige Apple, die ook past a.h.g.i., het nog doet. Milieutechnisch natuurlijk helemaal niet zo gek.

Verder is een 230 volt → 5 volt usb adapter een heel algemeen en makkelijk verkrijgbaar artikel. (al kan je nu nog steeds niet even naar een winkel hollen om ‘m te kopen)


Dank je wel, Peter.