Skip to main content

Mijn vader is nagenoeg doof. Hierom geen belminuten nodig.

Mijn ouders hebben reeds een KPN abonnement voor internet, TV, bellen en mobiel van mijn moeder.

Is erg geen mogelijkheid om de 2e mobiel, die van mijn vader,  alleen aan een data abonnement te koppelen? Hij internet, whatsappt ed uiteraard en ook weleens zonder wifi.

Nu zie ik wel eens een sim-only data voor € 3,50 - € 5 per maand. Alleen alles in 1 is het makkelijkste. Maar kan bij jullie niet zo'n product vinden bij sim onlty.

 

Je vader zou bijvoorbeeld een Data-Only abonnement kunnen nemen, deze is al verkrijgbaar vanaf € 5,00 per maand maar eigenlijk als je goed kijkt naar de mobiele abonnementen, kan het zijn dat je dief uit eigen portemonnee bent.

Een 1GB Data-Only kost € 5,00 en voor € 20,00 per maand heb je 10GB.

Als je kijkt bij de mobiele abonnementen, dan zie je dat 3GB € 15,00 is en 12GB zelfs € 18,50 wat dus betekent dat je voor € 1,50 minder 2GB extra hebt en voor € 3,50 meer zelfs 10GB extra hebt. Als je vader Wi-Fi vergeet aan te zetten dan is het (afhankelijk van zijn huidige verbruik) zelfs al interessanter om voor € 5,00 per maand meer (dan bij het Data-Only abonnement) Unlimited data af te nemen.

Je kunt bij mobiele abonnementen eventueel Onbeperkt bellen afnemen en het nummer doorschakelen naar iemand die niet (bijna) doof is. Dat voorkomt ook nog eens dat hij telefoontjes krijgt waar hij niets mee kan.

 

Alle mobiele en data abonnementen zijn te koppelen aan het Thuis abonnement zodat er van diverse voordelen genoten kan worden.