Skip to main content
Beantwoord

Op zoek naar mijn PUK code

• December 15, 2025
  • 2 reacties
  • 10 keer bekeken

Ik zou graag mijn puk code hebben! De links die jullie eerder hebben gestuurd werken niet

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@JenneferBouw, welkom bij onze community. 

Dank bnh voor het delen van de link. Als aanvulling hierop, mocht het niet lukken via Mijn KPN, dan kun je via dezelfde link Pincode simkaart vergeten? ook het online formulier gebruiken. Mocht dat ook niet lukken? Dan kun je altijd contact met ons opnemen. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 15, 2025

Welkom ​@JenneferBouw!

Je kan deze in de MijnKPN app opvragen:
https://www.kpn.com/service/mobiel/pukcode

Laat je even weten of het gelukt is ?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 17, 2025

Hi ​@JenneferBouw, welkom bij onze community. 

Dank bnh voor het delen van de link. Als aanvulling hierop, mocht het niet lukken via Mijn KPN, dan kun je via dezelfde link Pincode simkaart vergeten? ook het online formulier gebruiken. Mocht dat ook niet lukken? Dan kun je altijd contact met ons opnemen. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.

Â