Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde… Opeens slecht bereik, zonder aanwijsbare reden. Op andere locaties geen enkel probleem en thuis kan ik geen normaal gesprek voeren. 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Sinds een week of 2 heb ik slecht bereik. Ik kan geen gesprek voeren, aangezien de helft van de woorden wegvallen door de slechte verbinding. Kan ik niet zelf iets aan doen? Moet ik iets doen of juist laten?

 

Admin: topics samengevoegd


Trouwens ook dagelijks storing op de tv met deze code. Terwijl er niks in huis veranderd is. 

 


Hi @Fero80! Klinkt alsof er iets niet helemaal goed gaat in de verbinding naar je huis. 

Wil je eens kijken of het bellen beter gaat als je bellen via wifi uitzet? En heb je al een reset van je modem gedaan?

Geef ook nog even aan hoe de verbinding is tussen je tv-ontvanger en de Experia Box. Of hier bijvoorbeeld een DVS tussen zit of dat hier een rechtstreekse kabel tussen zit. 


Toen ze glasvezel aansloten zeiden ze dat ik kon kiezen uit een kabel uit de vloer op een rare plek in m’n woonkamer, of aansluiting in de meterkast. Daar staat dus de modem. In de woonkamer heb ik een WiFi versterker met kabel aangesloten aan het tv kastje. 
 

Modem heb ik gereset, glasvezel kastje ook. Tv kastje ook al stroomloos gehad. Alle WiFi punten opnieuw geïnstalleerd en gereset. 
Bellen via WiFi uitzetten zou ik moeten testen, dus daar kom ik op terug… 


Ik vermoed dat ook hier de SuperWiFi's van slag zijn door een probleem met de laatste update.  Wellicht kan je tijdelijk de tv ontvanger aansluiten met een kabel.