Skip to main content
Ik heb een abonnement bij Telfort, waarmee ik tevreden ben. KPN wil dat ik overstap naar KPN, maar ik wil mijn nummer houden.

Ik wil helemaal niet overstappen, al dat gedoe hoeft voor mij niet. Ze stuurden mij een simkaart, die ik terug heb gestuurd, dus dit moet duidelijk zijn. Nu moet ik vanaf de ingangsdatum abonnementsgeld gaan betalen, ik heb geen abonnement en ik weet niets van een ingangsdatum.

Hierover heb ik telefonisch contact gehad met KPN, maar ik heb het idee, dat het een grote rommel is bij KPN.

E.mails die gestuurd worden komen altijd van noreply@kpn.com lekker makkelijk voor meneer Jörg Kramer, krijgt hij tenminste geen antwoord en weet dus niets van het gerommel bij KPN.
Hoi @ontevreden klant 33. Welkom op het KPN Forum. Als je contractvrij bent met het mobiele abonnement bij Telfort kun je overstappen naar KPN, met een maand opzegtermijn. Als je op dit moment nog in contract zit bij Telfort kun je pas binnen 4 maanden voor einde contractdatum overstappen naar KPN per einde contractdatum en het nummer behouden. Wanneer er al een simkaart is toegestuurd is de kans groot dat je al hebt aangegeven dat je wilt overstappen naar KPN of een nieuw abonnement wil afsluiten. Ik zal voor je uitzoeken wat er gebeurd is. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Hoi @ontevreden klant 33. Welkom op het KPN Forum. Als je contractvrij bent met het mobiele abonnement bij Telfort kun je overstappen naar KPN, met een maand opzegtermijn. Als je op dit moment nog in contract zit bij Telfort kun je pas binnen 4 maanden voor einde contractdatum overstappen naar KPN per einde contractdatum en het nummer behouden. Wanneer er al een simkaart is toegestuurd is de kans groot dat je al hebt aangegeven dat je wilt overstappen naar KPN of een nieuw abonnement wil afsluiten. Ik zal voor je uitzoeken wat er gebeurd is. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer