Skip to main content
Beantwoord

Opgeheven nummer

  • November 25, 2019
  • 17 reacties
  • 329 keer bekeken

Hallo,

Geen stem, kan niet bellen dus vandaar dit via forum.

Mijn mobiele nummer is afgesloten omdat ik een betalingsachterstand heb gehad. Begrijp ik natuurlijk. Dus daar klaag ik niet over. Maar afgelopen vrijdag heb ik de achterstand volledig betaald. Staat ook in de Mijn KPN app op betaald. Behalve de maand november. Die staat op onbetaald met een afkoopsom die betaald moet worden. 

 

Mijn vraag is of de blokkade verwijderd kan worden want ik wil graag bij KPN blijven en dus ook graag weer kunnen bellen. 

 

Alvast bedankt.

 

 

 

 

Beste antwoord door Paul van KPN

Hoiiii sorry voor de hele late reactie. Bedankt voor het 2 maanden geleden opnieuw aanmelden maar tot op heden heb ik nog steeds mijn KPN Compleet niet terug😅 Geen mail ontvangen ook maar wel een sms dat er iets gewijzigd is. Dus ik controleren en toen bleek dat de kortingen op mijn abonnement weggehaald zijn😂 Zelf aanmelden voor KPN Compleet lukt dus niet. Ik ben niet verhuisd of wat dan ook. Kunnen jullie weer eens kijken?

Hey @Ietje76, dat is lang geleden. @Marcia_  en ik misten je al. :wink: Ik heb de aanmelding geregeld, en is ook gelijk al actief.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

17 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 25, 2019

Hi @Ietje76. Ik hoop dat het nog mogelijk is! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


  • Auteur
  • Topper
  • November 25, 2019

Hoi hoi,

 

Aangepast. Kun je het nu wel zien? Mijn gegevens staan op prive, maar volgens mij kunnen jullie het wel zien toch?


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 25, 2019

Ja hoor, ik kan ze zien. Voor zover ik het kan zien moet het nog wel mogelijk zijn om weer aangesloten te worden, echter zal dit moeten worden besproken met een specifieke (factuur)afdeling. Dus je kan het beste bellen met 1200, en dan moet je daar terecht komen. 


  • Auteur
  • Topper
  • November 25, 2019

Ah bedankt voor je reactie. Maar dat gaat een probleem worden want ik zit al ruim een maand letterlijk zonder stem, ik ben zeer slecht te verstaan. Is er een andere manier waarop ik ze kan bereiken? E-mail of contactformulier? 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 25, 2019

Ah bedankt voor je reactie. Maar dat gaat een probleem worden want ik zit al ruim een maand letterlijk zonder stem, ik ben zeer slecht te verstaan. Is er een andere manier waarop ik ze kan bereiken? E-mail of contactformulier? 

Oeh, dat lijkt me lastig. Die afdeling is echter wel alleen telefonisch bereikbaar helaas. Het enige advies wat ik dan kan geven is om iemand anders voor je te laten bellen terwijl je daar zelf bij bent. Ik hoop dat dat een mogelijkheid is voor je..? Je kan eventueel langs een KPN winkel gaan, en dat zij voor je bellen terwijl jij daar aanwezig bent, maar ik snap dat dat ook niet ideaal is natuurlijk.


  • Auteur
  • Topper
  • November 25, 2019

Oke, dit gaat lekker zo, haha. Bedankt voor je hulp tot zover in ieder geval. Fijne dag.


  • Auteur
  • Topper
  • November 25, 2019

Hallo, 

 

Daar ben ik weer. Oke, iemand voor mij laten bellen is geem optie. Of ik zou naar de andere kant van NL moeten reizen om het daar aan mijn schoonmoeder te vragen. KPN winkel is ook geen optie. Ik heb het geprobeerd maar het is daar zo druk dat ik helemaal niet te verstaan ben 😂

Kunnen jullie alsjeblieft 1x een uitzondering maken en dit doorzetten naar de factuurafdeling via dit bericht? Ik ben jullie eeuwig dankbaar.

 

 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 25, 2019

Hallo, 

 

Daar ben ik weer. Oke, iemand voor mij laten bellen is geem optie. Of ik zou naar de andere kant van NL moeten reizen om het daar aan mijn schoonmoeder te vragen. KPN winkel is ook geen optie. Ik heb het geprobeerd maar het is daar zo druk dat ik helemaal niet te verstaan ben 😂

Kunnen jullie alsjeblieft 1x een uitzondering maken en dit doorzetten naar de factuurafdeling via dit bericht? Ik ben jullie eeuwig dankbaar.

Waarom is iemand laten bellen geen optie? Nu ga ik heel creatief denken hoor, maar is in de KPN winkel ook niet mogelijk om je vraag via tekst te laten zien (berichtje op je mobiel bijv.)? Je kan ook deze betaalpagina nog proberen, maar weet niet zeker of het nog op die manier mogelijk is.

De status van het abonnement is inmiddels zover dat ik het niet even “via via” kan laten deblokkeren namelijk.


  • Auteur
  • Topper
  • November 26, 2019

Och dat ik daar niet aan heb gedacht. Bedankt voor de tip! Dat is idd heel creatief bedacht.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ben je er inmiddels uitgekomen, @Ietje76? En misschien belangrijker nog: is je stem er alweer? Beterschap daarmee!


  • Auteur
  • Topper
  • December 4, 2019

Goedemorgen,

 

Ik zag net een email. Volgens mij hebben ze me weer aangesloten😊 Moet het nog testen. Nu moeten ze mijn factuur van november nog aanpassen want die staat op een heel hoog bedrag ivm afkoopsom die dus moet vervallen.

En nee nog steeds geen stem. Al sinds september. Zal nog even duren. Maar bedankt voor het vragen👍


  • Auteur
  • Topper
  • December 4, 2019

Hoi,

 

Ja ik ben weer aangesloten. Nu heb ik nog wel een vraag. Hoe krijg ik nou mijn KPN Compleet voordelen weer terug?

 

Alvast bedankt voor de reactie.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Die heb ik opnieuw aangemeld voor jullie! Ik verwacht dat je een mail krijgt op het e-mailadres waar de vaste diensten op geregistreerd staan en dat je zelf ook een sms krijgt. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, weet je ons te vinden!


  • Auteur
  • Topper
  • February 26, 2020

Hoiiii sorry voor de hele late reactie. Bedankt voor het 2 maanden geleden opnieuw aanmelden maar tot op heden heb ik nog steeds mijn KPN Compleet niet terug😅 Geen mail ontvangen ook maar wel een sms dat er iets gewijzigd is. Dus ik controleren en toen bleek dat de kortingen op mijn abonnement weggehaald zijn😂 Zelf aanmelden voor KPN Compleet lukt dus niet. Ik ben niet verhuisd of wat dan ook. Kunnen jullie weer eens kijken?


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2020

Hoiiii sorry voor de hele late reactie. Bedankt voor het 2 maanden geleden opnieuw aanmelden maar tot op heden heb ik nog steeds mijn KPN Compleet niet terug😅 Geen mail ontvangen ook maar wel een sms dat er iets gewijzigd is. Dus ik controleren en toen bleek dat de kortingen op mijn abonnement weggehaald zijn😂 Zelf aanmelden voor KPN Compleet lukt dus niet. Ik ben niet verhuisd of wat dan ook. Kunnen jullie weer eens kijken?

Hey @Ietje76, dat is lang geleden. @Marcia_  en ik misten je al. :wink: Ik heb de aanmelding geregeld, en is ook gelijk al actief.


  • Auteur
  • Topper
  • February 27, 2020

Hoooiiii,

 

Haha ja ik ben weer terug en mijn stem ook trouwens😂 Zijn ze ook heel blij mee op m'n werk.

 

Maarre jullie zijn geweldig👍😃 Mijn Kpn Compleet is inderdaad weer terug. Dankjewel!!!


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • February 27, 2020

Anytime! Als er nog eens iets is weet je ons te vinden. :smiley: