Skip to main content

Wij zijn ook opgelicht door telefoonnummer 09092030413.

Het geld wat ons in rekening wordt gebracht, is toch voor deel bestemd voor die oplichters. Die moet dan toch een bankrekening hebben? Of hoe komt het geld anders in hun bezit?

Wie heeft dat telefoonnummer uitgegeven? Die weet toch ook aan wie.

 

KPN doe uw plicht en blokkeer zelf die klant! En geef mij de bij u bekende gegevens van deze stakkers. 

0909 nummers worden aangevraagd en uitgegeven door het ACM, hun zijn ook degene bij wie u de klacht zal moeten neerleggen.


Beste KPN monteur,

Wie haalt er geld van mijn rekening? ACM of KPN. 

Dus wie moet haar klanten beschermen, een klacht indienen bij ACM en de geldstroom blokkeren. Juist KPN. 


Wie heeft dat telefoonnummer uitgegeven? Die weet toch ook aan wie.

Ik geef enkel antwoord op uw vraag… Als u het niet eens bent met de werkwijze van dit nummer zult u niet bij KPN moeten aankloppen.


Dank voor uw reactie. Ik begrijp nu dat u namens KPN reageert. U verdient dus geld bij KPN dat door klanten is betaald. Hoe KPN daar aan komt interesseert u dus geen ene….

Ik heb uiteraard die nummers nu geblokkeerd, maar ook dat kan KPN niet zelf regelen?

Jammer! 


Dank voor uw reactie. Ik begrijp nu dat u namens KPN reageert.

Was het maar zo’n feest, dan hadden ze me betaald voor mijn forumtijd. Ik heb deze week vakantie en reageer uit me eigen naam met de kennis die ik heb opgedaan als monteur. Enkel de moderatoren van het forum reageren hier namens KPN. Ik vindt het gewoon leuk om vragen te beantwoorden.
 


Dank voor uw reactie. Ik begrijp nu dat u namens KPN reageert. U verdient dus geld bij KPN dat door klanten is betaald. Hoe KPN daar aan komt interesseert u dus geen ene….

Ik heb uiteraard die nummers nu geblokkeerd, maar ook dat kan KPN niet zelf regelen?

Jammer! 

Dat mag KPN niet zelf regelen @Lumei . Zolang het door de ACM uitgegeven nummers betreft is KPN verplicht dit te faciliteren, zo naar het soms ook is.