Skip to main content

Storing mobiel bellen

 

Er is op dit moment een storing gaande met ons mobiele netwerk., hierdoor kun je problemen ervaren met bellen . We werken er hard aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen.
Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. 

Onze excuses voor het ongemak!

 

Update 3: 11-1-2024 15:47- De technische checks zijn positief. De problemen met het bellen zijn verholpen.

Update 2: 11-1-2024 14:56 uur - Vanuit technisch perspectief is de impact weggenomen en momenteel worden er checks uitgevoerd.

Update 1: 11-01-2024 om 14.00 uur - Storing is gemeld en er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaak. 

Ik kan sinds vandaag niet meer bellen. Als ik bel gaat hij ook niet over,  de oproep wordt gelijk beëindigd 

 

Kunt u mij helpen!

 

Mvg Alesha Wegkamp 

Admin: bericht samengevoegd met algemeen stortingstopic


Nationale nummers zijn mobiel alleen bereikbaar door er +31 voor te plaatsen. Zonder +31 vanaf mobiel lijken alle nummers momenteel buiten gebruik.


Hoi @Fam. Adriaans, ik heb jouw/jullie reactie naar dit topic verplaatst om het centraal te houden. Excuses voor het ongemak en we werken ondertussen hard aan een oplossing. 


De storing met mobiel bellen is verholpen!


Totaal geen last van ondervonden in Arnhem!
Kon de gehele donderdagmiddag zonder problemen bellen via het 5G netwerk.
Waarschijnlijk was deze storing niet overal in Nederland merkbaar.


@Michel.uit.Arnhem Dat lijkt inderdaad het geval te zijn geweest. Gelukkig heb je dan geen hinder ondervonden.