Skip to main content

ik heb contact met jullie gehad over dat mijn oplader warm wordt tijden het opladen. Nu heb ik een mail gekregen met daarin dat ik mijn toestel moet opsturen. Maar dan zit ik zonder telefoon. Kan er geen nieuwe oplader opgestuurd worden? Hoe zit dit 

Hallo @Romaiss , als je een (bijna) lege telefoon oplaadt is het normaal dat de oplader warm wordt, als jij in de tuin gaat spitten krijg jij het ook warm en als je klaar bent met je werk koel je weer af, zo is het ook met de oplader, als deze (bijna) klaar is met opladen koelt deze ook weer af.

Even een tip:

beginnen met opladen als de lading ongeveer 20% is en stoppen met opladen als de lading ongeveer 80/85% is, dus nooit helemaal leeg laten lopen en ook nooit helemaal volladen, dan gaat de batterij het langste mee.

Alleen als je je handen brandt aan de oplader is het natuurlijk niet goed. Ik ga er vanuit dat je een originele lader gebruikt en geen alibaba-ding.

 


@JanD bedankt voor je berichtje. 

ik gebruik gewoon een originele oplader van mij telefoon. De telefoon is niet eens 3weken oud vandaar dat ik het een beetje vreemd vond. Bedankt voor de tip dat wist ik niet. Ik ga dit aanhouden vanaf nu en verder even contact opnemen met KPN. 

 


Hoi @Romaiss. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @JanD al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer