Skip to main content

WT ik er nu als foto bij heb gevoegd. is nog maar 1 van de minstens 10 s10 die ik heb. Ik neem aan dat iedereen weet als al maar 1 mobiele telefoon inclusief KPN abbonement neemt. Dat je moet aan kunnen tonen dat je genoeg inkomsten moet hebben om het af te mogen sluiten. Is dat niet appRt. ik ben ver van miljonair. maar gekgenieg heb ik goed 10 van dat soort toestellen. verkopen tja daar is kpn L te goed in. Maar als je dat aan geeft dan is kpn niet te vinden. Maar hoedanook die claim die gaat kpn krijgen dat garendeer ik.Want dat is belachelijk. en ze hebben geen idee dat hier door enorm word gefraudeerd want gaat allemaal op mijn account. Zodra dat zover is dan zal ik dat opnemen. En over heel internet verspreiden. Hoe kpn me klanten om gaan en vooral serieus nemen. Daar hoeft niet eens een leuke aan te pas te komen. We zullen zien wie het laatst lacht. 

Als u nog eens een verhaaltje tikt, zorg dan dat het goedlopende zinnen zijn. Met juist hoofdlettergebruik. Dan is er misschien ook nog wat van te snappen.


Ja wel heel veel taalfouten,  ik kan het niet volgen. Ja KPN maakt wel eens fouten, maar het zijn geen oplichters.


Niet iedereen kan goede zinnen tikken, daar hoef je niet de nadruk op te leggen.

Jammer die twee reacties hierboven.:sweat:

Inderdaad is het niet helemaal te begrijpen, dus iets meer uitleg zou wenselijk zijn @Bijnaam , Heb je nu meerdere telefoons gekregen inclusief abonnement op je naam of zijn er oplichters actief geweest die dat met gebruik van jou gegevens hebben gedaan en ben je nu de spreekwoordelijke klos.