Beste KPN,
Als ouders van 2 kids (7 en 9) willen we een mobiele telefoon eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen. We hebben hierover een poll gehouden bij de ouders van de horizontale klassen op school en deze wens wordt breed gedeeld.
Ja; ik wil wel de bereikbaarheid van mijn kind, maar de andere functies die een mobiele telefoon biedt nog niet.
Een oplossing is een smartwatch bijvoorbeeld die van Apple. Wat mij een beetje verbaasd, is dat ik geen Apple Watch abonnement kan afsluiten (liefst zonder telefoon abonnement).
Na wat onderzoek zie ik dat jullie wel een kids sim GSM abonnement aanbieden, maar daar kan weer geen ESIM voor een Apple Watch bij.
Het tiener GSM abonnement biedt deze optie voor een ESIM Smart watch dan wel weer, alleen is die een stuk duurder. Eigenlijk en logischerwijs wil ik helemaal geen extra kosten voor iets dat ik niet gebruik. Daarnaast is mijn oudste geen tiener en eigenlijk dit abonnement niet mag afsluiten volgens jullie site.
In mijn customer journey voel ik mij nu een beetje verdwaald. Het zou mooi zijn als jullie hier een passende oplossing voor zouden kunnen bieden. Klaarblijkelijk is er een behoefte, waar nu geen product voor is.