Skip to main content

Graag ga ik wat orde brengen in mijn telecom zaken.

Ik zit met 3 locaties met elk een specifieke eigenschap ; 

 

(Locatie 1) Thuis : Alles in één incl opnemen en spotify € 73,88 pm

Mobiel : 2 nummers op 1 sim -25GB - onbeperkt bellen (gelijk een eSim) kpn via Helder € 45,- pm
Contract is vrij, enkel opzegtermijn.

(Locatie 2) Werk aan boord : Onbeperkt internet kpn € 35,- pm

(Locatie 3) Hobbyloods : momenteel gebruik ik de router voor aan boord maar daar wil ik camera’s neer hangen dus hiervoor heb ik eigenlijk ook onbeperkt internet nodig.

Nu betaal ik € 153,88 pm zonder internet in de hobbyloods

 

@KPN, Wat kost het om alles te bundelen.
Ik wil hier een iPhone 12 pro bij hebben en weet dat ik hiervoor extra moet betalen 

  • (Locatie 1) Thuis : Alles in één incl opnemen en spotify € 73,88 pm
  • Mobiel : 2 nummers waarvan 1 via eSim - minimaal 1 nummer 25GB internet en onbeperkt bellen en 2de nummer geen internet maar wel onbeperkt bellen.
  • (Locatie 2) Werk aan boord : Onbeperkt internet kpn € 35,- pm
  • (Locatie 3) Hobbyloods : onbeperkt internet, ook tijdens gebruik router aan boord (2de router is aanwezig)

Reden dat ik het zo doe in plaats van bellen is omdat de wachttijden nog al fors zijn evenals de vermoedelijke tijd om bovenstaande uit te leggen.

 

Meerdere abonnementen bundelen tot 1 abonnement kan niet bij KPN.

U wilt camera's plaatsen in de loods? Wilt u hier incidenteel via het internet naar kunnen kijken? Wilt u ook opnemen? Zodat u later terug kunt kijken?

 


Dat is jammer, dan wordt het een kostbare bedoeling denk ik.
telefoon incl. eSim 10,- + 25,- pm + Internet loods 27,50 pm (jammer dat ik 35,- pm betaal voor een 2mnd oud abonnement.)

Bestaand internet thuis + internet aan boord 108,88 pm
Totaal bestaand + nieuw 171,38 pm
Gelukkig is enkel de 35,- pm nog aan een contract verbonden als ik dit zo bekijk.

Ik wil regelmatig naar de beelden kunnen kijken en ze op de cloud opslaan, vandaar onbeperkt internet in de loods.


Onbeperkt is max 5 GB per dag. Maar u weet dit al toch? 


nee wist ik niet maar dat is ruim voldoende.
prijzen is het probleem, 171,38pm kan elders zeker goedkoper


Welkom op het forum @Sx3. Het forum is een plek waar klanten en KPN gebruikers andere klanten helpen met problemen of vragen.  Overweeg je klant bij ons te worden dan kun je het beste spreken met de verkoopafdeling via 0800-0402, langs gaan in de KPN winkel of gebruik maken van onze LiveChat functie. Via deze link kan je aanklikken om welk product de vraag gaat, en onderin zie je dan staan 'Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben. 


Welkom op het forum @Sx3. Het forum is een plek waar klanten en KPN gebruikers andere klanten helpen met problemen of vragen.  Overweeg je klant bij ons te worden dan kun je het beste spreken met de verkoopafdeling via 0800-0402, langs gaan in de KPN winkel of gebruik maken van onze LiveChat functie. Via deze link kan je aanklikken om welk product de vraag gaat, en onderin zie je dan staan 'Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben. 

Bedankt voor je antwoord.
Je vraagt of ik overweeg om klant te worden…
Had je gezien dat ik voor ruim €150pm kosten heb aan KPN waarvan ruim €105 rechtstreeks aan jullie?
Had je mijn laatste opmerking ook gezien waarin ik aan geef dat ik jullie al een paar keer probeerde te bellen maar eindeloos lang in de wacht sta voor ik iemand aan de lijn krijg?

Morgen zit ik een paar uur in de auto en wil het nog één keer proberen.


Excuses, had het inderdaad gelezen en mijn antwoord verkeerd verwoord. Neemt niet weg dat de klantenservice de beste manier is om jouw abonnementen te laten aanpassen indien gewenst. Het forum is een plek waar klanten en KPN gebruikers andere klanten helpen met problemen of vragen. Onze salesafdeling is bereikbaar via 0800-0402 of via de chat. Dat zijn de medewerkers die samen met jou kunnen kijken naar welke abonnementen het beste bij jou en jouw situatie passen. 


Geen probleem.

Vanmorgen gebeld en even checken of ik het goed heb begrepen.

Als ik 1 mobiel nummer met onbeperkt data heb en 1 zonder data, dan mag ik vanaf het onbeperkte data nummer per maand 25GB delen met het nummer zonder data?

 

Dus in mijn geval, als ik 2 nummers met onbeperkt data heb en 2 zonder data dan kan ik dus 50GB voor 2 nummers onbeperkt verdelen naar de nummers zonder data.

Als dat klopt dan ga ik 2 nummers porteren en 1 nieuw nummer bestellen.


Per Unlimited abonnement mag je inderdaad 25GB per maand verdelen onder de andere abonnementen, mits ze hetzelfde factuuradres hebben. Zou je dus 2 unlimited abonnementen hebben, dan inderdaad heb je 50GB te verdelen. 


Thanx!
Laatste vraag, als ik een abonnement af sluit en een iphone 12 pro max via jullie bestel, kan ik dan de leverdatum zelf bepalen?
Ik vertrek namelijk Zondag voor werk en ben na kerst weer thuis.
Afleveren in tussentijd kan maar niet bij mij zelf *(ivm handtekening)
 


Nou... de levertijd is 3 weken of langer momenteel lees ik hier en daar in de topics die er over gaan. Dus ik denk dat je hem met een gerust hart kan bestellen.