Skip to main content

Ik heb op 3/2/21 telefonisch een verlenging aangegaan met 1 van de KPN medewerkers.  Nu blijkt hier alles mis mee te zijn gegaan. Ik heb hier reeds telefonisch contact over gehad met een medewerker en deze erkend dit en was overigens vriendelijk en behulpzaam. Niks te nadelen van haar dus maar ze kon me, of mocht me niet dezelfde voorwaarden geven als de betreffende collega van 3/2. Nu vraag ik daarom de opname op van het gesprek van 3/2 omdat deze mondeling overeenkomst ook bindend is en ik KPN wil houden aan de gemaakte afspraken. Als de rollen omgedraaid waren werd ik er ook aan gehouden.

Graag hoor ik van KPN dmv deze opname, of als ze me deze niet willen geven, door de afspraken na te komen die zijn gemaakt tijdens dit gesprek.

Met vriendelijke groet,

Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen. Bovendien wordt hier niets gedaan met prijzen en contracten.  Wellicht heeft de eerste medewerker een fout gemaakt.  De backoffice die dat controleert zet er dan gewoon een streep door.