Skip to main content

Ik woon in Nederland maar heb een Belgische dierenarts. Wanneer de dierenarts mij of mijn man op onze mobiele telefoon belt, gaat onze gsm niet over. We krijgen opeens een melding dat we een oproep van de dierenarts gemist hebben en moeten dan terugbellen. Aangezien wij kittens opvangen is het vaak een essentieel telefoontje waar we op zitten wachten en dan is het heel vervelend als je gewoon de telefoon in je hand hebt en hij niet is overgegaan.. Enig idee waar dit aan kan liggen en hoe we dit kunnen oplossen?Ā 

Geen directe oplossing voor je probleem maar wellicht kan je afspreken om via Whatsapp te laten bellenā€¦.


Ik woon in Nederland maar heb een Belgische dierenarts. Wanneer de dierenarts mij of mijn man op onze mobiele telefoon belt, gaat onze gsm niet over. We krijgen opeens een melding dat we een oproep van de dierenarts gemist hebben en moeten dan terugbellen. Aangezien wij kittens opvangen is het vaak een essentieel telefoontje waar we op zitten wachten en dan is het heel vervelend als je gewoon de telefoon in je hand hebt en hij niet is overgegaan.. Enig idee waar dit aan kan liggen en hoe we dit kunnen oplossen?Ā 

Ik heb oprecht geen idee.Ā  Bellen er wel eens andere mensen uit BelgiĆ«?Ā  En zo ja, komen die gesprekken wel door? We hebben het hier over een vast Belgisch nummer, neem ik aan?

En als jij met de dierenarts belt, ontvangt hij/zij dan wel het telefoontje?


Ja ik krijg wel gelijk contact.. En ik heb het alleen met hun nummer... šŸ¤·šŸ»ā€ā™€ļø


. . . mij of mijn man op onze mobiele telefoon belt, gaat onze gsm niet over.

Beide bij dezelfde aanbieder ? KPN dus ?
En waren jullie eerder bij een andere aanbieder (provider) ?

Ā 


Nee, al jaren bij kpn..Ā 


Dan zou er ook wel eens iets niet kunnen deugen aan de andere kant, @Fynns_momĀ . Heeft de dierenarts het wel een gehad over dat hij/zij ook geen andere nummers kan bereiken?Ā Ā 

Ā 


Nee, eigenlijk niet.. Kan het eens navragen maar heb het wel al aangegeven bij mijn collega opvang gezinnen.. Die hebben er ook geen last van.. šŸ¤·šŸ»ā€ā™€ļøĀ 


Reageer