Skip to main content

Hi,
het gebeurt de laatste tijd regelmatig dat ik geen oproepen binnen krijg. Degene die mij probeert te bellen word gelijk doorgestuurd naar mijn voicemail.
Het is nu laatst ook gebeurd in een noodsituatie. Ik en mijn kring vinden dit niet zo fijn.
Weet iemand hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden ?

Met vriendelijke groet

 

Ik heb exact zelfde probleem al 10 keer bij kpn winkel geweest alle bovenstaande geprobeerd. Niks helpt.

Toen ik nog bij telfort zat nooit problemen, sinds het kpn is  drama op drama op drama. Ik overweeg echt alles weg te halen bij kpn want men doet er niks mer

 

Admin: afgesplitst naar eigen topic

Hallo @Karinroger , kijk eens in MijnKPN->Thuis->Vaste telefoonnummer hoe de instellingen daar staan, die kun je waar nodig aanpassen.

 


Goedemorgen @Karinroger, wat rot dat het niet lekker loopt sinds je overgezet bent naar KPN, en ik lees dat je niet goed bereikbaar bent. Dat is niet de bedoeling, goed dat je het aankaart.

Gaat het om je vaste of mobiele telefoon? En hoe staat het er in de tussentijd voor? Heb je nog iets gehad aan de tip die JanD hierboven heeft gedeeld? 


Het volgende ook bij een ander draadje gezet over hetzelfde onderwerp
I-phone 5S  Ik had ook problemen dat beller meteen voicemail kreeg.  Van alles geprobeerd wat ik op internet kon vinden. Met de simkaart in een andere I-phone was alles ok. Dus de iphone zelf was verdacht. Uiteindelijk zag ik bij Vodafone een opmerking om het netwerk eens op 2G te zetten. Ja, toen werkte alles goed. Toen naar 3G ook alles goed. Daarna naar 4G en probleem was opgelost. 


Goedemorgen @Gerrit en Andrea, dankjewel voor het delen van jouw ervaring en tip! Fijn dat je het zo hebt kunnen oplossen. Misschien is de topicstarter of zijn andere bezoekers er ook mee geholpen :)