Skip to main content
Vraag

Oproepen komen niet binnen en gaan direct naar voicemail

• June 2, 2026
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

het gebeurt de laatste tijd regelmatig dat ik geen oproepen binnen krijg. Degene die mij probeert te bellen word gelijk doorgestuurd naar mijn voicemail.
Het is nu laatst ook gebeurd in een noodsituatie. Ik en mijn kring vinden dit niet zo fijn.
Weet iemand hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden ?

Aan en uit zetten van telefoon al geprobeerd, net als vliegtuig modus aan en uitzetten. Bellen via wifi ook uit omdat het dan alleen maar ereger is. Voicemail is ook al uitgeschakeld

3 reacties

• June 2, 2026

Beste ​@Geen telefoon geef de mobiele instellingen in je telefoon eens een reset en laat je dan eens bellen ter controle.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 2, 2026

Beste ​@Geen telefoon geef de mobiele instellingen in je telefoon eens een reset en laat je dan eens bellen ter controle.

Bedankt heb dit geprobeerd, helaas heeft dit ook niet geholpen. Bedankt voor de tip

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Geen telefoon, welkom allereerst bij onze community. Dank aan JanD voor de geboden hulp!

Kan het kloppen dat je dit op 1 bepaalde locatie ervaart? Of gebeurt dit altijd en overal? Mocht dit op 1 bepaalde locatie gebeuren, dan kun je bellen via wifi proberen aan te zetten. Dan gaat het signaal via de wifiverbinding. Lees hier hoe je dit per toestel doet: WiFi Bellen (VoWiFi) interactieve tutorial voor KPN toestellen. 

Ik hoor graag van je.Â