Skip to main content

In mijn kpn wordt onnder aanbod bij  de mobiele abonnementen een extra data only bundel aangeboden voor 19,99 euro. Ik kom deze bundel verder nergens tegen en ben benieuwd wad deze bundel precies inhoud qua omvang en snelheid. 

Dat is een hele goede vraag, @Punter. Zou je mij een screenshot willen plaatsen van wat je te zien krijgt? Daarnaast wil ik je vragen je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Denise,dank voor de reactie. Profiel is aangepast. Zie ook de screenshots.

 


Je hebt me voor een raadsel gesteld, @Punter. Ik heb even een trucje uit moeten halen om er achter te komen wat de inhoud van deze bundel precies is. Het kan zijn dat je hiervan een bevestiging per e-mail hebt gekregen. Geen zorgen, je hoeft nergens voor te betalen!

Het antwoord op de vraag: De Data Only bundel die je in MijnKPN ziet is een data bundel van 2000 MB voor gebruik in het buitenland (buiten de EU). Voorheen was deze bundel alleen per SMS te bestellen, maar nu blijkbaar ook via MijnKPN.


@Denise_ dank voor je reactie. Misschien kun je er voor zorgen dat op voorhand duidelijk is wat je precies koopt bij deze optie.


Dat ben ik met je eens. Ik ga dit intern uitzetten! Bedankt voor de feedback.