Skip to main content
Beantwoord

Opvragen contracten 2014-2016

  • March 11, 2020
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Marhar
Nieuwkomer

Hallo,

ik zou graag graag mijn oude contracten tussen 2014 en 2016 bij jullie opvragen. Hoe doe ik dat?

groeten Mar

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Marhar, welkom hier.

Je wilt graag oude contracten van 6 en 4 jaar geleden. Deze kan ik niet meer voor je achterhalen. Heb je ze niet ergens nog in de mail of ergens opgeslagen. Of ergens bewaard?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 13, 2020

Hoi @Marhar, welkom hier.

Je wilt graag oude contracten van 6 en 4 jaar geleden. Deze kan ik niet meer voor je achterhalen. Heb je ze niet ergens nog in de mail of ergens opgeslagen. Of ergens bewaard?