Skip to main content

Hallo KPN,

 

Ik heb in december een verzoek met kopie ID gedaan om mijn dossier met oude contracten van KPN en Hi op te vragen. Nu heb ik netjes een overzicht ontvangen, maar dit gaat terug tot 2013. Ik ben echter al veel meer jaren klant (volgens mij vanaf 2007) van eerst Hi en later KPN. Kan ik van voor 2013 niets meer opvragen? Hoe kan ik dit anders doen? 

 

Groet,

 

Olga

Hoi @Olga87. Welkom op het KPN Forum! Ik weet niet of het mij lukt om de facturen voor 2013 op te vragen, maar ik ga het in ieder geval voor je proberen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer willen achter laten op het KPN Forum profiel? Laat je een reactie achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hallo. Ik heb de gegevens aangevuld in mijn profiel. Zag alleen geen vakje voor het 06-nummer? Heb wel mijn klantnummer ingevuld...


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb voor je gezocht, maar helaas. Ik kan zelf ook terug tot 2013. Alles daarvoor is helaas niet meer op te vragen en terug te vinden in onze systemen. Ook ik kan jou niet verder helpen hierin. :disappointed_relieved:


Reageer