Skip to main content

Graag wens ik een overzicht te ontvangen van alle contracten die ik bij kpn gehad heb. Hoe kan ik dit doen?

Mvg,

Rinze

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Rinzeb , als je dit wilt weten i.v.m. de compensatieregeling ‘gratis’ toestel in het verleden kun je hier kijken:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm


Dat wil ik inderdaad gaan doen. Maar ik wil mijn contracten inzien om de juiste gegevens te hebben. Heb ze niet allemaal meer op papier


Hallo @Rinzeb Dat kan zeker, al kan ik je daar zelf niet bij helpen. Je kunt schriftelijk je hele dossier opvragen. Dan krijg je een geschiedenis van elk abonnement en de exacte looptijd. Dit verzoek kun je schriftelijk indienen bij:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1 
inzake opvragen dossier 
Postbus 13500 
9700 EG Groningen

De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:

  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van de KopieID appvan de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)

Omdat het document privacygevoelige informatie betreft is er voor deze route gekozen om het hele dossier op te vragen. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je schriftelijk reactie. Het dossier bevat de volgende gegevens:

  • Startdatum van het abonnement
  • Einddatum van het abonnement
  • Naam van het abonnement
  • Bijgeleverde toestel (indien bekend)
  • Looptijd van het abonnement

Bedankt @Bart_  voor je duidelijke reactie!


Mag ik hier ook een vraag over stellen want ik wil nl ook mijn contract op vragen en er is mij ook gezegt dat ik mijn ID door moet sturen en dat kan doen met de KPNID  app alleen weet ik niet hoe ik dat bij de brief moet/kan doen want ik kan het niet printen of opslaan want er staat alleen versturen, ja en naar wie stuur ik het dan eigenlijk want dat vind ik een beetje eng dus als ik het kan copiëren of opslaan dan hoor ik dat graag en alvast bedankt.

O ja hoe krijg ik mijn naam hier onder weg 

 

 


Wanbli. Je kunt via een programma van de overheid een kopie maken en uitprinten en met dat programma een watermerk erin zetten. Dat heb ik ook gedaan. Even Googlen en je vind t wel. Dan kan er niets met je kopie gebeuren.


Bedankt voor je reactie Rinzeb maar dat het het nou juist, ik zie nergens uitprinten of opslaan staan dus kan ik het niet uitprinten


Reageer