Skip to main content
Beantwoord

Opwaarderen lukt niet na blokkade wegens 6 maanden inactiviteit van prepaidnummer

  • December 17, 2019
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Heb mijn oude prepaid telefoontje zes maanden niet gebruikt, is nu geblokkeerd. Ik heb nog 90 dagen om hem op te waarderen, dan wordt hij gedeblokkeerd. Heb een opwaardeerkaart gekocht en nummer ingevoerd, geld komt er echter niet bij, telefoontje blijft geblokkeerd, nummer nogmaals ingevoerd, maar komt stemmetje met “nummer is reeds gebruikt”. Misschien is er iets fout gegaan, dus nogmaals een opwaardeerkaart gekocht, echter weer precies hetzelfde, wat nu????

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Salvatore1, welkom op het forum!

Wat flauw dat het niet lukt met het opwaarderen:confused:  Zou je in je profiel bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ je mobiele nummer en simkaartnummer willen vermelden en mij een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik voor je na of ik hier een verklaring voor kan vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 18, 2019

Hi @Salvatore1, welkom op het forum!

Wat flauw dat het niet lukt met het opwaarderen:confused:  Zou je in je profiel bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ je mobiele nummer en simkaartnummer willen vermelden en mij een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik voor je na of ik hier een verklaring voor kan vinden!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 20, 2019

Hi @Salvatore1, ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit betekent dat het alsnog gelukt is om op te waarderen. Zo nee, dan hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 21, 2019

Hallo Maja, bedankt voor je reactie. Ik ben naar de KPN winkel geweest en daar is het meteen opgelost.

mvg Salvatore


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 21, 2019

@Salvatore1 Fijn om te horen dat het nu is opgelost! Goed weekend verder.:smile: