Skip to main content
Van het meest simpele (mobiele) abonnement dacht ik deze per vandaag, 1 april, te hebben opgewaardeerd naar die van 4MB - 300 belminuten (omdat ik ook KPN compleet heb). Zo heb ik dit telefonisch besproken begin maart (voor huidige klanten kan dit overigens niet per direct, enkel 1ste van de maand - ook al bizar!).

In overzicht "MIJN KPN" zie ik nu echter staan dat ik een abonnement van 2MB - 400 belminuten zou hebben afgesloten. Telefonische navraag bij hetzelfde KPN servicenummer stelt dat ik voor 4MB - 300 belminuten helemaal niet in aanmerking kom omdat ik ergens in 2017 mijn basic abonnement (zonder MB) heb verlengd. Het 4MB sim-only abonnement zoals geboden op de site is enkel voor "nieuwe" klanten. Blijkbaar ben ik als 20 jarige abonnementhouder van alle KPN producten niet meer interessant en val ik bij het opwaarderen van mijn mobiele abonnement in een soort straf-exercitie-categorie. Hierbij spreken KPN medewerkers elkaar op hetzelfde servicenummer ook nog eens flink tegen. Opzeggen en opnieuw beginnen levert wel een een gunstig abonnement op! Marketeers KPN van het padje af en wordt een trouwe KPN (compleet) klant feitelijk uitgenodigd om zijn biezen te pakken?
Wat is de einddatum van dat abonnement?

Is het abonnement aangemeld voor KPN Compleet?
Basic mobiel abonnement (zonder MB) zou volgens info nog ca. 1,5 jaar doorlopen.

KPN "Compleet" wordt wel in facturering gemeld.
Dat betekent dat je rond 1 oktober 2018 dat abonnement bent aangegaan, klopt dat?

Wat bedoel je dan met die opwaardering?

Je zegt dat je in mijnKPN een 2MB - 400belminuten abonnement ziet staan.

Wat is de einddatum van dat abonnement?
Volgens overzicht Mijn KPN, 8 november 2020. Op zich geen probleem mee alsdan maar wordt uitgevoerd wat begin maart met service medewerker KPN is afgesproken (en hij mij zelf adviseerde nav geschat verbruik!): 4MB - 300 Belminuten.
Ik hoop dat er snel iemand van KPN WebCare zal reageren om jou hierbij te helpen.

Zoals ik het lees heb jij gewoon recht op het verdubbelen van de databundel en de belminuten.

Als jij dus verhoogd hebt naar 2GB - 150minuten dan zou je mijns inziens 4GB - 300minuten geleverd moeten krijgen.

Ik neem aan dat het telefoonnummer aangemeld is bij KPN Compleet. Zo niet, dan moet je dat alsnog even doen.
Goedemorgen @alias-007, Goed dat je aangeeft dat je niet het aantal mb's hebt gekregen dan wat er is afgesproken. Ik zou na willen gaan hoe het zit. Zou je jouw 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
@alias-007 Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer