Skip to main content

Op 3 juli jl overleed plotseling mijn schoonzus. Wij hebben dit nadat wij de akte van overlijden ontvingen gemeld bij KPN . Aangezien wij het pas gemeld hebben na de crematie vonden wij het netjes om die datum aan te houden voor de stopzetting van haar abonnement. Groot was onze verbazing maar zeker ook woede dat er vandaag een email binnenkwam van KPN dat het abonnement per 25 juli wordt stopgezet.

Wat een naar en respectloos bericht!

KPN moet zich schamen!

Hoi @Marjolein Steensma van Polen. 

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw schoonzus. Wat vervelend dat dat het stopzetten van het abonnement niet soepel verloopt en dat je hier nu nog werk van hebt. Helaas kan ik je zelf niet verder helpen hierin, anders had ik dat zeker gedaan.

Je kan het beste contact opnemen met onze ServiceDesk Nabestaanden. Deze afdeling is te bereiken op het nummer 0800 0201 555. Van maandag tot en met vrijdag, tussen 08.00 en 18.00 uur.


Ik ga geen contact opnemen, u bedankt voor de reactie. Ik wil alleen dat KPN zich dit aantrekt.


Ik twijfel nu sterk of ik zelf na al KPN te hebben sinds meer dan 40 jaar of ik dit wel moet voortzetten.

Wat respectloos, ik word er steeds verdrietiger en bozer van.


@Marjolein Steensma van Polen Ik kan mij voorstellen dat je hier boos en verdrietig van wordt. Zoals ik al eerder aangaf zou ik je graag verder willen helpen hierin, alleen heb ik deze mogelijkheid niet. Ik wil je daarom alsnog adviseren om contact op te nemen met onze ServiceDesk Nabestaanden. 


Ik vind dat het niet aan mij is om contact op te nemen. Het zou KPN sieren als zij het zouden doen al was het met alleen excuses.

Op dit moment is het waar een groot bedrijf klein in is!


Ik zal het verzoek om contact op te nemen met jou doorzetten naar deze afdeling door een terugbelafspraak in te plannen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Zou je daarop willen reageren?


Reageer