Skip to main content

Opzeggen na KPN e-mail, hoe zit het met opzegtermijn en deadline

• May 6, 2026
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

@Sanne van KPN ​@Arjan van KPN ​@Alexandra van KPN Zodra je de mail ontvangt en je zegt via de link op geldt er dan nog een opzegtermijn van 1 maand?

Staat er een deadline tot wanneer de mail uiterlijk verstuurd moet worden vanuit jullie?

Pim

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

@Sanne van KPN ​@Arjan van KPN ​@Alexandra van KPN Zodra je de mail ontvangt en je zegt via de link op geldt er dan nog een opzegtermijn van 1 maand?

Staat er een deadline tot wanneer de mail uiterlijk verstuurd moet worden vanuit jullie?

Pim

Ik denk dat deze reactie van ​@Shyrin van KPN  nuttig is voor jou. Ik plak het essentiële deel ook nog even hieronder voor de meelezers.  (lees ook nog even verder in dat topic voor meer informatie)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 6, 2026

@Erwin van KPN ….dank voor je reactie, maar het gaat hier niet om een telefoonabonnement, maar een TV/Internet aansluiting. Dat heb ik wellicht niet goed aangegeven. Tevens heb ik geen antwoord op de 2 vragen zoals gesteld….of lees ik niet goed? - Is er een opzegtermijn en is er een deadline binnen welke termijn de mail verstuurd gaat worden?

Thanks

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Je hoeft niet te wachten, je kunt direct actie ondernemen zodra je de mail hebt ontvangen.  Er is geen vaste, vooraf bekende deadline waarop iedereen de e-mail uiterlijk ontvangt. We versturen deze e-mails in groepen/fases, waardoor klanten de communicatie op verschillende momenten ontvangen..