Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen na KPN e-mail, hoe zit het met opzegtermijn en deadline

• May 6, 2026
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

@Sanne van KPN ​@Arjan van KPN ​@Alexandra van KPN Zodra je de mail ontvangt en je zegt via de link op geldt er dan nog een opzegtermijn van 1 maand?

Staat er een deadline tot wanneer de mail uiterlijk verstuurd moet worden vanuit jullie?

Pim

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Je hoeft niet te wachten, je kunt direct actie ondernemen zodra je de mail hebt ontvangen.  Er is geen vaste, vooraf bekende deadline waarop iedereen de e-mail uiterlijk ontvangt. We versturen deze e-mails in groepen/fases, waardoor klanten de communicatie op verschillende momenten ontvangen..

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

@Sanne van KPN ​@Arjan van KPN ​@Alexandra van KPN Zodra je de mail ontvangt en je zegt via de link op geldt er dan nog een opzegtermijn van 1 maand?

Staat er een deadline tot wanneer de mail uiterlijk verstuurd moet worden vanuit jullie?

Pim

Ik denk dat deze reactie van ​@Shyrin van KPN  nuttig is voor jou. Ik plak het essentiële deel ook nog even hieronder voor de meelezers.  (lees ook nog even verder in dat topic voor meer informatie)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 6, 2026

@Erwin van KPN ….dank voor je reactie, maar het gaat hier niet om een telefoonabonnement, maar een TV/Internet aansluiting. Dat heb ik wellicht niet goed aangegeven. Tevens heb ik geen antwoord op de 2 vragen zoals gesteld….of lees ik niet goed? - Is er een opzegtermijn en is er een deadline binnen welke termijn de mail verstuurd gaat worden?

Thanks

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Je hoeft niet te wachten, je kunt direct actie ondernemen zodra je de mail hebt ontvangen.  Er is geen vaste, vooraf bekende deadline waarop iedereen de e-mail uiterlijk ontvangt. We versturen deze e-mails in groepen/fases, waardoor klanten de communicatie op verschillende momenten ontvangen..